حضور خلیفه در دادگاه پس از اتهامات فرار از زندان


دانیال خلیف © دیگران
دانیال خلیف © دیگران


– تبلیغات –

دانیل خلیف پس از متهم شدن به فرار از زندان واندسورث در دادگاه حاضر شد.

گزارش شده است که مظنون 21 ساله تروریستی روز چهارشنبه متواری شد اما روز شنبه در حومه لندن دستگیر شد و به تعقیب و گریز 75 ساعته پایان داد. گفته می شود که او یک سرباز سابق بود که در آشپزخانه زندان استخدام شده بود و در حالی که لباس آشپزی به تن داشت ناپدید شد.

او با اتهام فرار از بازداشت قانونی در HMP Wandsworth در 6 سپتامبر در دادگاه وست مینستر ظاهر شد.

خلیفه که لباس ورزشی خاکستری رنگ زندان به تن داشت، یک افسر امنیتی و دو پلیس یونیفرم پوش در کنار او بودند، در حالی که سه افسر لباس شخصی دیگر چاه دادگاه را اشغال کردند.

خلیف، یکی از اعضای سابق رویال سیگنالز که قبلاً در پادگان بیکن در استافورد مستقر بود، نام و تاریخ تولد خود را پس از درخواست تأیید کرد، اما مجبور به اعتراف به اتهام نبود.

هیچ درخواست وثیقه ای ارائه نشد و تان اکرام معاون قاضی دادگاه دستور داد تا زمان حضور بعدی در دادگاه به عنوان بخشی از “فهرست تروریستی” در Old Bailey که برای 29 سپتامبر برنامه ریزی شده بود در بازداشت بماند.

خلیف در انتظار محاکمه در HMP Wandsworth بازداشت شد. اتهام او قرار دادن مواد منفجره تقلبی در یک تاسیسات نظامی، اتهامی بر اساس قانون تروریسم و ​​همچنین اتهام دیگری بر اساس قانون اسرار رسمی، که ادعا می کند وی در “اقدامی که به امنیت یا منافع کشور آسیب وارد می کند” بوده است. “

او در ماه مه از ارتش مرخص شد و قبلاً در ژوئیه از طریق لینک ویدیویی در Old Bailey ظاهر شد و اتهامات علیه خود را رد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید