The Derwent Valley Allstars – مجله Consett


یک باشگاه تشویق کننده Consett پس از موفقیت در هر دو تیم خود در ایالات متحده، با یک مدال نقره از فلوریدا بازگشت.

تیم سلطنتی Derwent Valley Allstars زیر 16 سال پس از اینکه تیم بزرگسالان “Reign” در مسابقات قهرمانی Cheerleading جهانی IASF مقام شانزدهمی را به خود اختصاص داد در “The Summit” شرکت کرد و به مقام دوم در جهان رسید.

Derwent Valley Allstars در سال 2010 توسط مالک و مدیر برنامه اشلی سووربی تاسیس شد و در Leadgate، درست خارج از Consett مستقر است. رویالتی تیم جوان‌تر از این دو هستند که در آوریل امسال پس از برنده شدن در مناقصه نمایندگی بریتانیا پس از از دست دادن فینال رویداد سال گذشته، به مسابقات بین‌المللی در فلوریدا سفر کردند.

اما اکنون رویال در رقابت با تیم هایی از آمریکا، کانادا، استرالیا و سایر نقاط اروپا به فینال رسید و مدال نقره را به خانه برد و از مجموع 38 تیم دوم شد. موفقیت سلطنتی که عمدتاً توسط ارین مون و جاز نیوتن هدایت می‌شد، به رشد شهرت DVA در سطح بین‌المللی کمک کرد، چیزی که اشلی به رسمیت شناخت.

او گفت: “من مطمئن نبودم که از دست دادن فینال سال گذشته برای دختران منفی باشد یا مثبت، اما آنها از آن برای ایجاد انگیزه در آنها استفاده کردند و برای رسیدن به این هدف امسال بسیار متمرکز و مصمم بودند. قرار دادن Consett کوچولو در یک رویداد بین المللی به این بزرگی روی نقشه یک رویا است.

هر دو مربی ای که با سلطنتی کار می کنند شگفت انگیز هستند، ارین بیش از 10 سال است که در اینجا ورزشکار بوده است و تماشای رشد او به یک زن و مربی جوان بسیار ارزشمند بوده است. جاز از سال 2018 در اینجا مربیگری کرده است و او در تشویق برنامه بین المللی ما برای رشد بیشتر و بیشتر نقش بسزایی داشته است.»

علاوه بر رویالیتی، تیم بین‌المللی کوچک و باز مشترک آنها «ریج» که متشکل از 16 ورزشکار بین 15 تا 29 سال است، برای دومین سال متوالی در مسابقات قهرمانی تشویق کننده جهانی IASF شرکت کرد و در مجموع رتبه 16 را به خود اختصاص داد. مقابل صدها تیم از کشورهای مختلف. Jaz & Ashleigh مربیان Reign می گویند: “ما به موفقیت این تیم بسیار افتخار می کنیم و این باعث افتخار بوده که بخشی از سفر آنها در این فصل بوده است.”

اشلی در ادامه جاه طلبی های باشگاه را برای آینده به اشتراک گذاشت.

ما می‌خواهیم فرصت‌های بین‌المللی و همچنین مسابقات منطقه‌ای و ملی را بررسی کنیم تا به این جوانان هرچه بیشتر تجربه بدهیم. ما به فرو بردن انگشتان پا در دنیای تشویق‌کننده بین‌المللی ادامه خواهیم داد و من از همه کسانی که در موفقیت این امر نقش دارند افتخار و سپاسگزارم.



دیدگاهتان را بنویسید