دوستانی که رکورد گینس را با ماراتن 111 ساعته استخر در Consett شکستند – مجله Consett


آمادگی و چالش ها

کالین پیلچر و مارک موری با شکستن رکوردها غریبه نیستند. این دو تائید رسمی رکورد جدید گینس خود را برای طولانی‌ترین ماراتن بازی استخر (تک‌نفره) دریافت کردند که با سرعت شگفت‌انگیز 111 ساعت به آن رسید. این دستاورد قابل توجه از 25 تا 29 ژوئیه 2023 در Hooch's در Consett، County Durham، انگلستان اتفاق افتاد.

یکی از چالش های اصلی کالین و مارک، کم خوابی است. برای مقابله با این، آنها رویدادهای روزانه را ترتیب دادند تا جو را زنده نگه دارند و از دوستان و خانواده حمایت مداوم کنند. این جریان مداوم از فعالیت ها و تشویق نقش مهمی در حفظ انرژی و اراده آنها در طول ماراتن ایفا کرد.

قدرت خانواده و دوستان

حمایت عزیزان محرک مهمی برای کالین و مارک بود. کالین با انعکاس این سفر گفت که چگونه فرزندانشان منبع غیرمنتظره‌ای از قدرت را فراهم کردند. علیرغم نگرانی دوستان در مورد مقابله با این چالش در کنار مسئولیت های خانوادگی، فرزندان آنها ثابت کردند که منبع عظیمی از الهام هستند.

کالین لحظه سختی را در روز آخر بازگو کرد که پس از چهار شب بی خوابی در حال مبارزه بود. کودک پنج ساله اش وارد اتاق شد و فوراً روحیه اش را تقویت کرد و آدرنالینی را که برای ادامه کار نیاز داشت به او داد. هر دو خانواده برای حفظ انگیزه دو نفر کلیدی بودند و حمایت دوستانشان و باشگاه بسیار ارزشمند بود و لوازم و تشویق های لازم را فراهم کرد.

لحظه شکستن رکورد

لحظه شکستن رکورد فراموش نشدنی بود. درست بعد از ساعت 5 بعدازظهر شنبه، جو در Hooch's برقی بود. بی بی سی آنجا بود تا این لحظه را ثبت کند و محل برگزاری مملو از خانواده ها، دوستان و حامیان بود. وقتی شمارش معکوس به پایان رسید، فرزندانشان به سمت آنها دویدند و کالین به یاد می آورد که پسرش را در هوا بلند کرد – لحظه ای واقعاً خاص.

آخرین شمارش معکوس تا 111 ساعت به همان اندازه خاطره انگیز بود و به دنبال آن جشن و پایکوبی و در آغوش گرفتن و دست دادن بی شماری به دنبال داشت.

ویدیوی یوتیوب زیر این لحظه شاد را به تصویر می کشد

وقتی پسرها رکورد جهانی گینس را در سالن اسنوکر و استخر هوچ در Consett، شهرستان دورهام شکستند.

در جمع آوری کمک های مالی خود موفق باشید

کالین و مارک علاوه بر شکستن رکورد، حدود 9000 پوند برای دو هدف ارزشمند جمع آوری کردند: If U Care Share و انجمن ملی کودکان ناشنوا. این کمک قابل توجه به هر دو موسسه خیریه کمک خواهد کرد تا به کار مهم خود ادامه دهند.

منتظر بودن

در حالی که کالین همیشه در حال بررسی ایده های جدید برای جمع آوری کمک های مالی است، هیچ برنامه فوری برای تلاش دیگری برای رکوردگیری وجود ندارد. کسب و کار مارک که پوست های کاشت حلزون را تولید می کند، همچنان از NDCS حمایت می کند. کالین و مارک که سه بار رکورد ماراتن استخر را شکسته اند، امیدوارند آخرین رکورد آنها برای مدت طولانی باقی بماند. آنها به دستاوردهای خود بسیار افتخار می کنند، زیرا می دانند که افراد زیادی شانس شکستن یک رکورد جهانی را یک بار، چه برسد به سه بار، ندارند.

شناسایی رسمی

کالین پیلچر، 40 ساله، از Consett، و مارک موری، 37، از Blyth، رکورد جهانی گینس خود را به طور رسمی در روز سه شنبه 14 مه 2024 تایید کرد. این دستاورد سومین بار است که آنها این عنوان را به دست می آورند، که قبلا در سال های 2011 و 2013 رکوردهایی را به ثبت رسانده بودند. سرسختی و فداکاری واقعا الهام بخش است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رکورد آنها به وب سایت رکوردهای جهانی گینس مراجعه کنید.

چه دستاورد شگفت انگیزی توسط پسران محلی ما، همه برای چنین اهداف ارزشمندی. آفرین به همه کسانی که در این تلاش خارق العاده شرکت کردند!


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید