Consett Heart – نمایشگاه تابستانی گالری هنر – مجله Consett


و کمی بیشتر برای ما

Consett Heart – مرکز میراث و هنر مفتخر است که در تابستان امسال نمایشگاه هنری دیگری را در گالری ما برگزار می کند. افتتاحیه در 27هفتم جولای و در 31 پایان می یابدSt مرداد. ما همچنین خوشحالیم که اولین جایزه یادبود شیلا مکی را برای شایستگی هنری ارائه می دهیم، که حاوی یک جایزه نقدی است و توسط آموزش Magpie اهدا شده است. بد نیست در مورد این هنرمند بزرگ بیشتر اشاره نکنیم

شیلا مکی. شیلا که در خیابان چستر به دنیا آمد و در سال 1965 به خانه معنوی او تبدیل شد، پل شاتلی نقل مکان کرد، شیلا یکی از تأثیرگذارترین و مشهورترین هنرمندان حیات وحش در اواخر قرن بیستم محسوب می شود. شیلا با چندین عکس در مجموعه سلطنتی، مجلس اعیان و سایر مجموعه‌های خصوصی معتبر، بیشتر الهامات خود را از دره Derwent می‌گیرد. بسیاری در Derwentside او را به عنوان یک معلم ترسیم نقاشی در مدرسه گرامر Consett و بعدها در Blackfyne به یاد می آورند. اکثر کسانی که زیر بال او بودند، دیناموی عینکی کوچک عجیب و غریب با شخصیتی غول‌پیکر را با علاقه به یاد می‌آورند. او که دوستش داشته یا واقعاً منفور است، بر بسیاری از افراد تأثیر گذاشته و الهام گرفته است تا به فراتر از آنچه فکر می کردند برسند. تا به امروز، آثار هنری ماندگار او منعکس کننده عظمت و جادوی این منطقه منحصر به فرد است که ما خوشبختانه آن را خانه می نامیم. در سال‌های آخر عمر، شیلا به The Spa Grounds نقل مکان کرد و اینجا بود که پربارترین و قدرتمندترین هنر او خلق شد. شیلا مجذوب زیبایی این مکان بکر شد. این باعث شد که او برای نسخه‌اش از Beowulf تصاویری بسازد و چقدر طعنه‌آمیز است که بعداً فیلمی درباره آن در اینجا در Derwentside ساخته شد. روح شیلا در آبگرم، در میان درختان، گیاهان و جانوران زندگی می کند، و شاید، فقط شاید، او را در آنجا به شکل پری ببینیم.

جایزه یادبود شیلا مکی به هنرمندی اهدا می شود که دستاوردی را نشان داده است که هنوز به رسمیت شناخته نشده است. ما بیش از 26 هنرمند داریم که کارهای خود را به نمایش می گذارند و ما از استاندارد کاری که ارسال شد شگفت زده شدیم. این یک نمایشگاه الهام بخش خواهد بود که ما به شما توصیه می کنیم از آن بازدید کنید. ما نمایش های گالری هنری خود را حدود 14 ماه پیش شروع کردیم و آنها به یک رویداد بسیار محبوب تبدیل شده اند. در طول 4 رویداد اول ما بیش از 1200 شرکت کننده را دیدیم، چیزی که ما به آن بسیار افتخار می کنیم. ما معتقدیم که این نیاز واقعی به ادامه این رویدادها را نشان می دهد و Consett Heart آینده خوبی دارد.

Consett Heart یک CIC کاملاً داوطلبانه است که به گسترش دانش و حفظ میراث ما و همچنین تحریک و افزایش خلاقیت در منطقه ما و فراتر از آن اختصاص دارد. ما یک کتابخانه باورنکردنی از میراث و هنر محلی، و همچنین بایگانی‌هایی از جمله عکس‌ها، نقشه‌ها، ادبیات و عکس‌های محلی داریم. همچنین تعداد زیادی از هنرمندان محلی از جمله آثاری مانند آنها به ما هدیه داده شده است مری کیپلینگ. Consett Heart یک فعالیت مداوم است زیرا هر کاری که انجام می دهیم از پول جمع آوری شده یا کمک های مالی کوچکی است که تضمین کرده ایم. ما همچنین به کارهایی که انجام داده ایم و دستاوردهایی که تاکنون داشته ایم افتخار می کنیم. با کمک شما، ما می توانیم به رشد خود ادامه دهیم و رویدادها، کارگاه ها و تجربیات آموزشی شگفت انگیزتری را ارائه دهیم.

Consett Heart همچنین به دنبال داوطلبانی است که به ما در اداره و سازماندهی مرکز کمک کنند، بنابراین در صورت تمایل لطفا با ما تماس بگیرید. کار داوطلبانه می تواند تنها چند ساعت در هفته باشد، کمک به تأمین کمک های مالی و بودجه، اهدای مهارت های خود به عنوان یک هنرمند، معلم، دانش خود یا حتی کمک به حفظ وضعیت خوب مکان. نقاشی ساختمان تقریباً یک رویداد دو ماهه است. ما می‌توانیم نوید یک محیط دوستانه، گپ‌های عالی و چالش‌های فراوان و همچنین سرگرمی را بدهیم.

امسال رویدادهای زیادی در پیش داریم. برای اطلاعات بیشتر مراقب پوسترهایی باشید که در اطراف شهر و خارج از Consett Heart ظاهر می شوند. ما همچنین می توانیم از طریق وب سایت ما – www.consettheart.co.uk و از طریق صفحات فیس بوک و اینستاگرام ما پیدا کنیم. ایمیل ما [email protected] است



دیدگاهتان را بنویسید