پرداخت منصفانه و رفاه: خدمات متقابل مدارس استانداردهای جدیدی را در آموزش ایجاد می کند – مجله Consett


در سال 2020، Nick Hearn OBE، مدیر اجرایی اسقف Wilkinson Catholic Education Trust، یک ابتکار بلندپروازانه را برای تغییر نحوه برخورد با کارکنان آژانس در مدارس راه اندازی کرد.

هرن که از رویه رایج حداقل دستمزد، قراردادهای خوداشتغالی و فقدان مزایایی مانند دستمزد بیماری ناامید شده بود، به دنبال جایگزین بهتری بود. این منجر به ایجاد خدمات متقابل مدارس شد، یک سرویس مدرسه منحصر به فرد که به مدارس اجازه می دهد تا عملیات خود را کنترل کنند.

در حالی که بسیاری از آژانس های استخدام آموزشی به طور قابل توجهی بودجه مدرسه را برای کسب سود تخلیه می کنند، خدمات متقابل مدارس به پایین نگه داشتن هزینه ها اختصاص دارد. با اجتناب از حاشیه های بالا، سازمان اطمینان حاصل می کند که کارکنان آموزشی و پشتیبانی دستمزد منصفانه، قراردادهای مناسب و خدمات گسترده بهداشتی و رفاهی، از جمله مشاوره و فیزیوتراپی دریافت می کنند و در نتیجه استاندارد جدیدی در صنعت ایجاد می کند.

از زمان آغاز به کار، خدمات متقابل مدرسه رشد استثنایی داشته است. این سرویس که در ابتدا تنها با چهار مدرسه همکاری می کرد، اکنون بیش از 200 مدرسه را در منطقه شمال شرق پشتیبانی می کند. این گسترش سریع بر اثربخشی و جذابیت رویکرد آنها تأکید می کند. این سازمان قصد دارد از سپتامبر 2024 دامنه فعالیت خود را در سطح ملی گسترش دهد.

خدمات متقابل مدرسه حمایت اتحادیه های آموزشی، دولت و سایر سازمان های مربوطه را به دست آورده است. حضور ملی آن بر تعهد آن به ارائه دستمزد و شرایطی قابل مقایسه با کارکنان تمام وقت برای کارگران روزمزد، کارگران پاره وقت و کارگران قراردادی تاکید می کند.

برای متخصصان آموزش در شمال شرق، این زمان عالی برای پیوستن به خدمات متقابل مدرسه است. فرقی نمی‌کند به دنبال کار تامینی یا قراردادی باشید، عضو معلم شوید یا کارمند پشتیبانی آموزشی، این سازمان مترقی دستمزد منصفانه و امنیت و مزایایی را ارائه می‌دهد که اغلب در کار نمایندگی سنتی وجود ندارد.

روابط متقابل مدرسه چراغی برای تغییر در بخشی است که انصاف و احتیاط مالی بسیار مهم است. با اولویت دادن به رفاه کارکنان آموزشی و کنترل مدارس بر منابع خود، آنها نه تنها بازی را تغییر می دهند، بلکه استانداردهای جدید و بالاتری را برای همه تعیین می کنند.

امروز به خدمات متقابل مدارس بپیوندید و بخشی از جنبشی شوید که برای کمک و رفاه شما در حین حمایت از آینده آموزش ارزش قائل است.

به عنوان یک تجارت عمومی، شما همچنین از مشوق هایی برای ارجاع خدمات به افراد واجد شرایطی که به دنبال موقعیت در بخش آموزش هستند، بهره مند خواهید شد.



دیدگاهتان را بنویسید