مکان های دیدنی: Linlithgow – Consett Magazine


چگونه به Linlithgow بروم؟ چهار شرکت قطارهای بین نیوکاسل و ادینبورگ را اداره می کنند: LNER، TransPennine Express، CrossCountry و Lumo. این بدان معناست که کرایه‌ها بسیار رقابتی هستند و من در روز پنجشنبه 7 آوریل به ادینبورگ با 7.35 پوند یک طرفه با کارت ریلی خود به ادینبورگ رفتم.

سپس به Linlithgow، با پایان به عنوان low تلفظ می شود، نه چگونه. این شهر جمع و جور است و فهرست مکان‌های من برای بازدید ساده بود: یک قصر، یک کلیسا، یک دریاچه، یک موزه و یک حوضه کانال. همه به هم نزدیک هستند، اگرچه دریاچه طبیعی بسیار بزرگ است و اگر می خواهید در اطراف آن قدم بزنید، 2.3 مایل پیاده روی لذت بخش است.

در حالی که من به موقع خیابان چستر لو را ترک کردم، قطار من برای قسمت اصلی سفر، قطار 09:19 TransPennine از نیوکاسل به ادینبورگ، لغو شد. یک بازدید سریع از باکس آفیس باعث شد که سرویس LNER بدون توقف 0947 را به ادینبورگ رزرو کنم، که به موقع به سکوی 9 رسید، جایی که اتصال من به Linlithgow اتفاقاً در سکوی مجاور 8 منتظر بود. بنابراین به مقصد خود در سکو رسیدم. زمان اولیه برنامه ریزی شده 1133 بود.

مترو بین سکوهای این ایستگاه بسیار کم است. من در 5'11 اینچ قد ندارم اما فقط یک اینچ از سرم فاصله داشت. اولین ایستگاه، اداره پست برای ارسال یکی از نقشه های راه آهن من بود (www.railmap.org.uk). در واقع به آکسفوردشایر می‌رفت، اما با افزایش قیمت‌ها، احساس کردم که با ارسال آن از اسکاتلند، ارزش 6.95 پوندی خود را بهتر می‌کنم.

سپس وقت صرف یک فنجان قهوه در کافه 1807 (نام فواره‌ای که در آن سال در بیرون از کافه تکمیل شد نامگذاری شد) و بازدید از موزه دلپذیر و جذاب در سال 1939 دادگاه و تالار شهرستان Linlithgowshire، که جهت‌گیری مفیدی را برای شهر فراهم می‌کند. اکنون بخشی از لوتیان غربی است که توسط شهر جدید لیوینگستون اداره می شود.

این ساختمان جذاب در سال 1939 افتتاح شد و موزه از سه اتاق تشکیل شده است، ورود رایگان است اما کمک های مالی پذیرفته می شود. این نام اکنون به نام تام دالیل، نماینده محلی که رکورددار بیشترین تعلیق در مجلس عوام است، گرفته شده است.

ایستگاه راه‌آهن Linlithgow ممکن است اولین ایستگاه راه‌آهن باشد که در هر نقطه از جهان عکس‌برداری شده است. عکسی از سال 1845 وجود دارد و راه آهن در مسیر خود از گلاسکو به ادینبورگ از جنوب شهر عبور کرده است.

در سال 1822 کانال، در جنوب و در سطح بالاتر، از شرق به غرب نیز کشیده شد و کانال اتحادیه نام گرفت که حوضه کانالی برای بارگیری و تخلیه کالا ساخته شده بود.

ناهار را در میخانه استار اند گارتر، از جمله چند هاگی، قبل از پیاده روی به سمت کلیسای سنت مایکل بود تا قصر مجاور را برای بازسازی سطح بالا بسته شده بود. شعار این شهر «St. مایکل با غریبه ها خوب است. به عنوان یک شهر باستانی، Linlithgow از بحث و جدل مصون نیست: همه از روبنای آلومینیومی ساخته شده در بالای برج کلیسا خوششان نمی آید (اگرچه من دوست داشتم).

خیابان اصلی ترکیبی التقاطی از ساختمان‌های دوره‌های مختلف با یک ساختمان بتنی وحشیانه بزرگ مربوط به دهه 1970، ونل است، جایی که دریاچه به شهر نزدیک‌تر است. با این حال، اخیراً جنجال بر سر میخانه ای به نام عوضی سیاه بالا گرفته است، عکس مجسمه ای را ببینید که هر روز در دریاچه شنا می کند تا برای اربابش که به جزیره ای زنجیر شده بود، غذا بیاورد. پژواک Greyfriars Bobby در ادینبورگ (جایی که می توانید سفر خود را بشکنید). امسال میخانه Black Bitch به درخت بید تغییر نام داده است.



دیدگاهتان را بنویسید