آگوست 2024 – تحریریه مجله Consett – مجله Consett


خوانندگان محترم Consett

به یکی دیگر از شماره های هیجان انگیز مجله Consett (شماره 141) خوش آمدید! در ماه اوت امسال به قلب آنچه Consett را به مکانی پر جنب و جوش تبدیل کرده است می پردازیم – افراد و موسسات قابل توجه آن.

در این ماه نوری را به مدرسه دلتا می‌تابانیم، پناهگاهی برای دانش‌آموزانی که به شیوه‌ای متفاوت یاد می‌گیرند. دلتا از طریق یک محیط حمایتی و تمرکز بر نیازهای فردی، دانش آموزان را قادر می سازد تا به پتانسیل کامل خود دست یابند. فداکاری آنها فراتر از دانشگاهیان است، بهزیستی را ارتقا می دهد و مهارت های ضروری زندگی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

داستان طنز جویس شاو، نگهبان غیرتمند، لبخندی به ارمغان می آورد و ما را به یاد شخصیت های عجیب و غریب می اندازد که به جامعه ما جذابیت می بخشند. ما همچنین با لیزا دلارنی، هنرمند با استعدادی آشنا می‌شویم که کلاس‌های سفالگری را در استودیوی جدیدش High Westwood ارائه می‌دهد.

سنگ بنای Consett، Castleside Village Hall در اکتبر امسال 100 ساله می شود! ما تاریخ و تعهد مستمر آنها برای گرد هم آوردن مردم را جشن می گیریم. از میزبانی مراسم عروسی و غسل تعمید گرفته تا برگزاری کلاس‌ها و بازارها، تالار روح جامعه Castleside را تجسم می‌دهد.

مجله Consett همیشه مفتخر است که مشاغل محلی را معرفی می کند که به اقتصاد شهر ما کمک می کنند و خدمات و محصولاتی را ارائه می دهند که همه ما دوست داریم و به آن نیاز داریم. Farm Shop Knitsley دارای یک تیم قصاب ماهر است، در حالی که Classic Retro Autos نوستالژی علاقه مندان به خودروهای کلاسیک را برآورده می کند. همچنین با همکاری Consett in Focus، بازسازی شگفت‌انگیز ساعت برج مسیح کلیسا را ​​بررسی می‌کنیم.

در این ماه همچنین اجازه دهید فداکاری قهرمانان را از طریق تجربیات دوران جنگ آرتور آگار، یک راننده گاری جوان در طول تهاجم روز D به یاد بیاوریم. که جوهر محیط اطرافش، از Consett تا ساحل Sunshine را به تصویر می کشد.

هماهنگ کن

مجله Consett با مشارکت شما پیشرفت می کند. نظرات خود را در مورد مقالات، مشاغل محلی مورد علاقه خود یا رویدادهای آینده که شما را هیجان زده می کند به اشتراک بگذارید. بیایید با هم به جشن گرفتن روح منحصر به فرد Consett ادامه دهیم!

در این شماره و به صورت آنلاین محتوای محلی عالی تری برای کشف وجود دارد!

بهترین آرزوها برای ماه اوت

بری کرخام، مارکو السی و همه مشارکت‌کنندگان و تبلیغ‌کنندگانی که به ایجاد مجله Consett کمک می‌کنند.


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید