ماشین های کلاسیک و قدیمی – مجله Consett


عکس های کریس بروس – از Consett on Focus

یکی از دلایل اصلی خرید خودروهای کلاسیک، نوستالژی است. آنها دوره متفاوتی از تاریخ خودرو را نشان می دهند و خاطرات آن دوران را تداعی می کنند. نگهداری از آن‌ها آسان‌تر است و مردم را به زمانی برمی‌گردانند که ماشین‌ها ابتدایی‌تر بودند، اما شاید رانندگی سرگرم‌کننده‌تر بود. آن‌ها همچنین افرادی را گرد هم می‌آورند که علاقه‌های مشترکی به کلوپ‌ها و نمایش‌ها دارند، مانند برنامه محلی در خانه تاریخی Ushaw.

همچنین جنبه سرمایه گذاری بازسازی و سپس فروش خودروی کلکسیونر وجود دارد. جان جو بردلی، اهل برنوپفیلد، ماشین‌های کلاسیک و قدیمی را در شهرک صنعتی لنگلی پارک شمالی اداره می‌کند. او دارای تیمی متشکل از مکانیک‌ها، سازندگان، کارگاه‌ها و تکنسین‌های رنگ با تجربه و مجرب است که هر نوع خودروی کلاسیک یا قدیمی را به طور کامل ترمیم می‌کنند.

یکی از نمونه های جالب عکاس ما یک مرسدس 1969 بود که به طور کامل بازسازی شد، سپس با همکاری یک متخصص خودروهای الکتریکی به یک خودروی تمام الکتریکی تبدیل شد. همچنین باید به دختران آفیس و دو تریر مرزی آفیس اشاره کرد که همه را تحت نظر دارند و همچنین کارآموزان کالج محلی که فرصت تجربه کاری را دارند.


کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett - تا 4000 پوند دریافت کنید

کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett – تا 4000 پوند دریافت کنید



دیدگاهتان را بنویسید