خیابان‌های امن‌تر، جوامع قوی‌تر: PCC شهرستان دورهام برای مقابله با سوء مصرف مواد متعهد می‌شود – مجله Consett


پس از انتخاب مجدد اخیرم، و به همراه آن یک مأموریت قوی برای تغییر، به عنوان پلیس و کمیسر جرایم شهرستان دورهام و دارلینگتون، از همان ابتدا به صراحت اعلام کرده‌ام که در 4 سال آینده تلاش‌هایم را روی مقابله با الکل و الکل متمرکز خواهم کرد. جرایم مرتبط با مواد مخدر و رفتار ضد اجتماعی

مواد مخدر و الکل منجر به جرم و جنایت و رفتار ضد اجتماعی می شود. با توجه به اینکه نیمی از قتل‌ها و جرایم انتفاعی مربوط به مواد مخدر و الکل است، 53 درصد از وقت پلیس را به خود اختصاص داده و عاملی برای 42 درصد از جرایم خشونت‌آمیز است، برخورد با مواد مخدر و الکل ممکن است مؤثرترین راه برای ما باشد. جوامع خود را ایمن تر کنیم

من به عنوان رهبر ملی انجمن پلیس و کمیسران جنایت در زمینه اعتیاد، سوء استفاده از مواد و رانندگی در الکل/مخدر، قدرت و نفوذ ایجاد تغییر در سطح محلی، منطقه ای و ملی را دارم.

مانند هر کسی که هفته گذشته فیلم ناراحت کننده را از محکومیت راننده ای که در قتل زاخاری بلیدز و کارلین وارنر به 17 سال زندان محکوم شده بود تماشا کرد. مشخص شد که او تقریباً سه برابر بیشتر از حد مجاز رانندگی در حالت مستی رانندگی می‌کرده است که با ماشینی که شالورنا رانده بود، برخورد کرد و زاخاری بلیدز 8 ماهه و عمه‌اش کارلین وارنر 30 ساله را که در اوایل با A1M سفر می‌کردند، کشتند. ساعت در صبح ماه گذشته

به طرز تکان دهنده ای، پزشکی قانونی روی تلفن او متوجه شد که او در طول سفر از فرودگاه نیوکاسل پیامک می فرستاد و تماس می گرفت و حتی لحظاتی قبل از برخورد عکسی از داشبورد خود گرفته بود که سرعت سنج خودرو را 141 مایل در ساعت نشان می داد.

مادر زاخاری که در آن زمان پس از برداشتن کارلین، یک مهماندار هوایی، از فرودگاه نیوکاسل، در حال رانندگی ماشین بود، شجاعانه به دادگاه رفت تا بیانیه تاثیر قربانی خود را بدهد. او با یادآوری لحظه‌ای که نوزادش را بعد از پرت شدن صندلی او از ماشین در آن سوی کالسکه پیدا کرد، گفت: آینده کودکم، آینده من، زندگی مشترک ما از من دزدیده شد. دیگر هرگز نخواهم دید که او را بلند کند و به من لبخند بزند. من این تجمل را نخواهم داشت، در عوض هر ثانیه از هر روز آن شب را بارها و بارها در ذهنم مرور می‌کنم و به این فکر می‌کنم که پسر کوچولوی بی‌گناهم چه کرد که سزاوار این کار بود؟

به خاطر مادرانی مانند شالورنا و قربانیانی مانند زاخاری و کارلین، من هر کاری که در توانم باشد انجام خواهم داد تا از سوار شدن رانندگانی مانند او در پشت فرمان وسایل نقلیه خود که به وضوح برای رانندگی در جاده های ما مناسب نیستند، جلوگیری کنم.

هفته گذشته از همه پلیس و کمیسران جنایت در انگلستان و ولز خواستم تا از کمیسیون انجمن پزشکی بریتانیا حمایت کنند که خواستار کاهش محتوای قانونی الکل خون (BAC) برای رانندگی از 80 میلی گرم در 100 میلی لیتر (یا 0.08٪) است. انگلیس، ولز و ایرلند شمالی بالاترین حد BAC را در تمام اروپا دارند. رانندگانی که تا این حد مشروبات الکلی مصرف می کنند، 6 برابر بیشتر در معرض خطر مرگ در تصادف هستند.

من مصمم هستم که برای مقابله با رانندگی در معرض مواد مخدر و مشروبات الکلی کارهای بیشتری انجام دهم زیرا بیش از ده سال است که هیچ کاهش مستمری در تعداد افرادی که در جاده های ما کشته یا زخمی شده اند وجود نداشته است. 17 درصد از تمام مرگ و میرهای جاده ای در بریتانیا همچنان شامل رانندگان مشروبات الکلی است و تخمین زده می شود که 60 درصد از کشته ها یا مجروحان در تصادف رانندگی در حالت مستی افرادی غیر از راننده هستند.

به همین دلیل، و همچنین حمایت از کمیسیون BLA برای کاهش محدودیت قانونی الکل، من برای مجازات‌های جدید سخت‌تر برای رانندگان خطرناک، ممنوعیت فوری جاده‌ها برای کسانی که تست الکل و مواد مخدر مثبت دارند و سرمایه‌گذاری بیشتر در تیم‌های ما برای ترافیک فشار وارد خواهم کرد. پلیس

در طی 4 سال آینده، من با ساکنان و شرکای خود کار خواهم کرد تا با مقابله با جرایم مرتبط با الکل و مواد مخدر و رفتارهای ضد اجتماعی، جوامع شهرستان دورهام و دارلینگتون را ایمن تر، قوی تر و انعطاف پذیرتر کنم.

مقاله ای را جوی آلن از پلیس و کمیسیون جنایت دورهام برای ما آورده است



دیدگاهتان را بنویسید