ایجاد بودجه برای ساختمان جدید – مجله Consett


برای ساختمان جدید خود بودجه بسازید

اگر در بازار ملک هستید، احتمالاً بین ساخت و ساز جدید و موجود یکی را انتخاب خواهید کرد.

انواع خانه های قبلی تعدادی از مزایایی را ارائه می دهند که دومی نمی تواند آنها را تکرار کند، از جمله بهبود بهره وری انرژی، ویژگی های برتر و افزایش دامنه برای سفارشی سازی.

خانه های نوساز می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از خانه های شهری مدرن گرفته تا ویلاهای مجزای بزرگ. با این حال، برای تحقق رویای خود، باید از ابتدا به مسائل مالی فکر کنید. بیایید نگاهی به فرآیند بودجه بندی برای ساخت و سازهای جدید بیندازیم.

اعداد را بدانید

شما به درک خوبی از اعدادی که با آنها کار می کنید نیاز دارید. چقدر پول باید خرج کنید؟ آیا منبع خارجی دیگری برای تامین مالی امکان پذیر است؟ بدهی ها و پس انداز های موجود خود را ببینید و آنها را در یک ابزار بودجه بندی بگنجانید.

می‌توانید نرم‌افزار تخصصی طراحی‌شده برای این کار را پیدا کنید، یا می‌توانید از رویکرد سنتی‌تر قلم و کاغذ استفاده کنید. اگر از خود مطمئن نیستید، می توانید با یک مشاور مالی مستقل مشورت کنید. در بسیاری از موارد، این سرمایه گذاری به شما امکان می دهد از اشتباهات پرهزینه در مسیر جلوگیری کنید.

فراتر از خرید

هزینه های ملک جدید از قیمت درخواستی بیشتر است. همچنین باید برای تعدادی هزینه اضافی بودجه اختصاص دهید. اینها شامل هزینه های حمل و نقل، حق تمبر و پولی است که به نقشه برداران خواهید پرداخت. در مورد ساخت و ساز جدید، احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد بازسازی نخواهید بود – اما بیمه، آب و برق و سایر هزینه های جاری باید در نظر گرفته شوند. به هر حال، شما نمی خواهید در نتیجه تصمیمات کوتاه مدتی که قبل از خرید گرفته اید، استرس مالی طولانی مدت داشته باشید.

یک وام مسکن

به اولین وام مسکنی که بانکتان ارائه می دهد بسنده نکنید – در عوض خرید کنید. وام دهندگان نه تنها با استفاده از نرخ بهره بلکه با مزایای دیگر با یکدیگر رقابت می کنند. شما اغلب می توانید بهترین معامله ممکن را با کمک یک کارگزار وام مسکن تضمین کنید. به دنبال کسی باشید که واجد شرایط و معتبر باشد و هزینه‌اش با پس‌اندازی که انجام می‌دهید توجیه شود.

ساختن بافر

خرید ملک یک فرآیند پیچیده و پرهزینه است. می توانید انتظار داشته باشید که هر از گاهی هزینه های غیرمنتظره ای ایجاد شود. اگر بررسی مشکلی را نشان دهد چه؟ اگر با هزینه های اداری غیرمنتظره مواجه شوید چه؟ اگر اجاق گاز بلافاصله بعد از جابجایی بشکند چه؟

شما می توانید با داشتن یک ذخیره نقدی اضافی که می تواند یک بافر برای شما فراهم کند، از این مشکلات محافظت کنید. این شما را از متوسل شدن به بدهی های اضافی باز می دارد و در عین حال شما را از استرس مالی محافظت می کند.

در نتیجه

بودجه برنامه ریزی شده باعث می شود خرید خانه جدید استرس کمتری داشته باشد. شما می توانید خودتان یا با کمک یک کارشناس امور مالی و املاک بودجه ایجاد کنید. در بسیاری از موارد، گزینه دوم در دراز مدت ارزان تر است!



دیدگاهتان را بنویسید