روز ورزش در مدرسه – چگونه روز را برنامه ریزی کنیم – مجله Consett


همه روز ورزش را از روزهای مدرسه خود به یاد می آورند زیرا همیشه یک روز سرگرم کننده است که همه را دور هم جمع می کند و در عین حال دوز سالمی از رقابت را اضافه می کند!

برنامه ریزی برای یک روز ورزشی در مدرسه کار سختی است، اما در عین حال فوق العاده با ارزش است. این پست شما را از طریق مراحل کلیدی برنامه ریزی یک روز ورزشی سرگرم کننده و جذاب در مدرسه راهنمایی می کند.

تاریخ و زمان

ابتدا باید تاریخ و زمان رویداد را انتخاب کنید. می‌خواهید مطمئن شوید که با رویدادها یا تعطیلات دیگر تداخل ندارد و روزی را انتخاب کنید که هوا باید خوب باشد. البته، آب و هوا در انگلستان حتی در تابستان نیز غیرقابل پیش بینی است، بنابراین باید یک برنامه پشتیبان داخلی داشته باشید. هنگامی که تاریخ را تعیین کردید، می توانید برای هر یک از فعالیت ها شکاف های زمانی ایجاد کنید تا انتقالی آرام داشته باشید.

بودجه

در مرحله بعد، باید بودجه ای ایجاد کنید که شامل هزینه هایی مانند تجهیزات، نوشیدنی ها و جوایز باشد. شما همچنین می توانید فعالیت های جمع آوری کمک های مالی را سازماندهی کنید یا برای پوشش هزینه ها به دنبال حمایت مالی باشید.

کارکنان

یک روز ورزش در مدرسه یک رویداد مهم است، بنابراین شما باید داوطلبانی را برای کمک در همه جنبه ها استخدام کنید – این می تواند شامل معلمان، والدین و دانش آموزان باشد. اطمینان حاصل کنید که هر کس نقش مشخصی برای آن روز دارد.

فعالیت ها

شما طیف وسیعی از فعالیت‌ها را می‌خواهید که مهارت‌ها و علایق مختلف را برآورده کند. ترکیب گزینه های کلاسیک و جدید می تواند روز را سرگرم کننده و هیجان انگیز کند. چند ایده عبارتند از:

  • دوی سرعت
  • دویدن طولانی مدت
  • رله ها
  • پرش طول
  • مسابقه تخم مرغ و قاشق
  • مسابقه گونی
  • یک مسابقه سه پا

تجهیزات

هنگامی که فعالیت ها را شناختید، می توانید تجهیزات را تهیه کنید. مدرسه احتمالاً بسیاری از چیزهای مورد نیاز شما را خواهد داشت، اما می توانید هر چیز دیگری را که گم شده است اجاره کنید. اگر به تجهیزات تخصصی نیاز دارید، می‌توانید از یک کانتینر اجاره‌ای برای نگهداری ایمن آن‌ها استفاده کنید، مانند وسایل بادی بزرگ برای مسیرهای مانع، اهداف تیراندازی با کمان یا تشک‌های پرش ارتفاع.

تیم ها

تیم های غواصی دشوار هستند زیرا می خواهید از عدالت و تعادل اطمینان حاصل کنید. بسیاری از مدارس دانش آموزان را بر اساس سیستم کلاسی یا خانه ای به تیم ها تقسیم می کنند.

جوایز (اختیاری)

جوایز می تواند روز را به یاد ماندنی تر کند و به دانش آموزان انگیزه دهد تا بهترین کار خود را انجام دهند. جام ها، مدال ها و گواهینامه ها نمونه هایی از جوایز هستند که می توانند انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

تنقلات

برای اینکه همه در طول روز هیدراته، راحت و شاد بمانند، به نوشیدنی های زیادی نیاز دارید. این باید شامل مقدار زیادی آب و مجموعه ای از میان وعده های سالم باشد.

ارتباط

ارتباط کلید موفقیت یک روز ورزشی است. اطلاعات دقیق را از قبل برای دانش آموزان و والدین ارسال کنید تا همه آماده باشند و بدانند چه انتظاری دارند.

سرگرمی

در نهایت، سعی کنید روز را تا حد امکان برای همه درگیرها سرگرم کننده کنید. این به معنای فراگیر کردن فعالیت ها و تجلیل از دستاوردهای همه به عنوان یک مدرسه است. شما همچنین باید بر اهمیت روحیه ورزشی خوب در طول فعالیت های رقابتی تأکید کنید.

این راهنما باید به شما کمک کند تا برای یک روز ورزشی موفق و مفرح در مدرسه برنامه ریزی کنید که همه را دور هم جمع کند.



دیدگاهتان را بنویسید