7 شغل عالی برای کسانی که عاشق سفر هستند – مجله Consett


آیا عاشق سفر هستید و می خواهید کاوش در جهان را شغل تمام وقت خود کنید؟

بسیاری از مشاغل مناسب برای هوس سرگردانی وجود دارد که به شما امکان می دهد در طول سفر به دنیا درآمد کسب کنید. در این مقاله، هشت مورد از بهترین شغل ها را برای افرادی که می خواهند برای سفر پول دریافت کنند، برجسته می کنیم. بنابراین، اگر می خواهید اشتیاق خود را به یک حرفه تبدیل کنید، ادامه مطلب را بخوانید!

1. مهماندار

مهماندار شدن هواپیما یکی از بدیهی ترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال شغل مرتبط با سفر هستند. به عنوان یک خدمه هواپیمایی، هنگام پرواز به مقاصد هیجان انگیز، مسئولیت ایمنی و راحتی مسافران را بر عهده خواهید داشت. هنگامی که برای تجارت پرواز می کنید، از سفر هوایی رایگان یا با تخفیف لذت خواهید برد، که کاوش در مکان های جدید را در طول توقف آسان و مقرون به صرفه می کند. نامه پوششی که همراه با درخواست خود ارسال می کنید باید هر گونه تجربه قبلی خدمات مشتری و عشق شما به سفر را برجسته کند. برای ساده کردن این کار از یک الگوی نامه پوششی استفاده کنید.

معمولاً به دیپلم دبیرستان و تکمیل برنامه آموزشی پرواز هواپیمایی نیاز دارید. برخی از شرکت های هواپیمایی متقاضیان دارای مدرک دانشگاهی را ترجیح می دهند. مهارت‌های افراد عالی در این نقش متمرکز بر مهمان‌نوازی سریع ضروری است.

2. راهنمای تور

راهنمایان تور می توانند در فرهنگ های جدید غوطه ور شوند و گردشگران را با مکان های خارجی آشنا کنند. به عنوان یک راهنما، تورها را برنامه ریزی و هدایت می کنید، تدارکات را مدیریت می کنید، تاریخچه و حقایق محلی را به اشتراک می گذارید، و اطمینان می دهید که گروه ها از تجربیات ایمن و جذاب لذت می برند. این نقش به شما امکان می دهد در حین کاوش در مکان های نمادین با مسافرانی از سراسر جهان ملاقات کنید.

برای تبدیل شدن به یک راهنمای تور، نیازی به آموزش رسمی ندارید، اما باید با مکان های خود آشنا باشید. علاقه به شهر یا کشور خود، مهارت های ارتباطی عالی و انرژی بالا ضروری هستند. بسیاری از راهنماها به زبان های زیادی صحبت می کنند. این حرفه قول می دهد که هرگز دو بار در یک روز یکسان نباشد.

3. پرستار مسافرتی

پرستاران ثبت نام شده می توانند مشاغل پرستاری مسافرتی پردرآمد را بیابند که مسکن و جابجایی پولی به مراکز در سراسر کشور ارائه می دهد. تکالیف بین 8 تا 26 هفته است. پرستاران مسافرتی در محیط هایی مانند بیمارستان ها، مدارس، مراکز آسایشگاه و کلینیک های مراقبت های فوری کار می کنند.

برای این حرفه به مدرک کاردانی یا لیسانس پرستاری و مجوز معتبر RN نیاز دارید. توانایی تطبیق سریع و کار مستقل بسیار مهم است. پرستاران مسافرتی در حالی که از اقامت رایگان در مکان‌های مختلف لذت می‌برند، در معرض فناوری‌ها و روش‌های جدید قرار می‌گیرند.

4. عشایر دیجیتال

عشایر دیجیتال هنگام سفر از یک مکان زیبا به مکان دیگر از راه دور کار می کنند. مشاغل محبوب عشایر دیجیتال شامل مدیر رسانه های اجتماعی، تولید کننده محتوا، دستیار مجازی، معلم آنلاین ESL، توسعه دهنده نرم افزار و غیره است. در حالی که می توانید وظایف خود را به صورت آنلاین انجام دهید، دنیا دفتر شماست.

موفقیت به عنوان یک عشایر دیجیتال مستلزم نظم و انضباط شخصی، مدیریت زمان عالی و مهارت های برنامه ریزی است. شما به صلاحیت‌ها و تجربه‌ای خاص برای جایگاه خود نیاز دارید. سبک زندگی عشایری دیجیتال همچنین به رفتارهایی مانند جستجوی Wi-Fi قابل اعتماد و مدیریت تدارکات مانند اسناد سفر نیاز دارد. اما در حین پیاده روی می توانید غوطه وری کامل فرهنگی و بهترین پارک های آبی نیومکزیکو را تجربه کنید.

5. سرگرمی در یک کشتی تفریحی

هنرمندانی مانند نوازندگان، بازیگران صحنه و رقصندگان می توانند با سرگرم کردن مسافران کشتی کروز امرار معاش کنند. ارائه نمایش ها و تجربیات درجه یک به خطوط اصلی کروز کمک می کند تا فضایی هیجان انگیز و مسافرانی شاد ایجاد کنند.

برای ایفای این نقش خلاقانه دریایی به استعداد، آموزش و تجربه در حرفه خود نیاز دارید. مجریان پرشور، دوستانه و تیم محور تمایل به برتری دارند. با حرکت کشتی کروز به جلو، می توانید از مکان های الهام بخش بین تولیدات بازدید کنید.

6. آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور

اگر زبان انگلیسی زبان مادری شماست، آموزش ESL در خارج از کشور می تواند بلیط شما برای یک زندگی مسافرتی باشد. مشاغل آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور فراوان است و به شما امکان می دهد فرهنگ های دیگر را به طور کامل تجربه کنید. مقاصد محبوب عبارتند از چین، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه.

اگرچه مدرک لیسانس مورد نیاز است، اما معمولاً مانند موقعیت های شغلی در ایالات متحده، به مدرک تحصیلی نیاز ندارید. آکادمی های زبان خصوصی یا مدارس دولتی معلمان انگلیسی خارجی را استخدام می کنند. مهارت های ارتباطی عالی و اشتیاق برای کار با دانش آموزان ضروری است. این یک راه عالی برای شروع یک سفر طولانی مدت و ایجاد ارتباطات بین فرهنگی است.

7. نماینده یک اقامتگاه مجلل

کسانی که مهارت‌های مهمان‌نوازی فوق‌العاده‌ای دارند، می‌توانند به نمایندگی‌های تفرجگاه‌های لوکس برای شرکت‌های سطح بالا مانند Four Seasons و Park Hyatt تبدیل شوند. شما از طرف آنها سفر خواهید کرد، مقاصد عجیب و غریب را کاوش خواهید کرد و اطلاعات داخلی را در اختیار مسافران لوکسی قرار می دهید که برای تعطیلات برنامه ریزی می کنند.

نمایندگان توچال در املاک لوکس اقامت می کنند تا به طور کامل همه چیزهایی را که ارائه می شود تجربه کنند. این نقش ترکیبی از کار و لذت برای ولگردهای واقعی است. شما به مهارت های فروش، دانش مهمان نوازی با کیفیت بالا و خوش بینی نیاز دارید. تحصیلات دانشگاهی در رشته مربوطه ترجیح داده می شود اما همیشه لازم نیست. تاریخ های خاموش ممکن است سفر را در فصول اوج محدود کند.

با وجود مقصدهای بی پایان در سراسر جهان، تنها چالش ممکن است تصمیم گیری در مورد مکان بعدی باشد! بنابراین، کدام یک از این حرفه های شگفت انگیز بیشتر با اشتیاق شما به سفر طنین انداز می شود؟ هر چه انتخاب کردید، سفر خوبی داشته باشید!



دیدگاهتان را بنویسید