سپتامبر 2024 – تحریریه مجله Consett – مجله Consett


خوانندگان محترم Consett

به شماره سپتامبر مجله Consett خوش آمدید! همانطور که تابستان به پاییز می رسد، جامعه ما با داستان ها و رویدادهای هیجان انگیز زنده است. این نسخه مملو از محتوایی است که قلب و روح Consett را منعکس می کند.

در صفحه 4، شب جشن Consett Lions Club، تغییر رهبری و تعهد مستمر به خدمات اجتماعی را برجسته می کنیم. در صفحه 5، جویس شاو برخوردهای طنزآمیز خود را با شهرت به اشتراک می‌گذارد و خواندنی سبک دل را ارائه می‌کند که مطمئناً لبخندی بر لب دارد.

علاقه مندان به تاریخ از صفحه 7 لذت خواهند برد، جایی که ما به راز ویلیام استوکر و ارتباط او با کلیسای جامع سنت جان در لیمریک می پردازیم. با اشتراک‌گذاری صفحه، با فرانکی رید از Pixelated Ink آشنا شوید، که شخصیت‌های متحرک را با هنر خالکوبی منحصربه‌فرد خود در دیپتون زنده می‌کند.

صفحات 8 و 9 روح جامعه را با نمایشگاه تابستانی ابیگیل لاج و ماجراجویی دوچرخه سواری خیریه برایان استوبز مونیخ تا سالزبورگ جشن می گیرند. همچنین داستان تکان دهنده گروه کر گرین ویز کورت را خواهید دید، جایی که ساکنان آن رویاهای مادام العمر را از طریق موسیقی به حقیقت می پیوندند.

صاحبان مشاغل باید به صفحات 10 و 11 مراجعه کنند تا در مورد برنامه رشد کسب و کار دورهام بیابند و کمک های مالی حیاتی برای کمک به رشد مشاغل محلی ارائه می دهند. Firefly New Media آماده است تا به شما کمک کند تا از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، صفحه 12 به لطف لوازم جانبی مهمانی Jesters و لباس های کارناوال، همه چیزهایی را که برای مهمانی های هالووین و کریسمس خود نیاز دارید، دارد.

برای دوستداران طبیعت، صفحه 13 شامل ماجراهای جذاب پرنده نگری Lorraine Weightman است، در حالی که صفحات 14 و 15 خلاقیت محلی و تلاش های جامعه، از “طراحی شده با یک چرخش” تا کار الهام بخش بنیاد برای خوب را نشان می دهد.

در صفحه 16 به اهمیت حمایت از قربانیان در سیستم عدالت کیفری می پردازیم و در صفحه 17 اعلام فروش عالی از Howdens of Consett را از دست ندهید. در نهایت، صفحه 19 سنت دم کردن را در Consett Ale Works جشن می گیرد.

از این شماره لذت ببرید و فراموش نکنید که داستان های خود را تا 15 سپتامبر برای نسخه اکتبر ما به [email protected] ارسال کنید. خواندن مبارک!

با آرزوی بهترین ها، بری کرخام، مارکو السی و همه کسانی که مجله را ممکن می کنند.



دیدگاهتان را بنویسید