ماه پر حادثه Consett Lions Club –


Consett Lions Club میزبان یک شب به یاد ماندنی جشن، تغییر رهبری و جمع آوری کمک مالی در این ماه بود. نیل وابی، رئیس‌جمهور مستعفی، کنترل را به رئیس‌جمهور آینده کن توارد سپرد. ما آرزوی بهترین ها را برای کن داریم که او به سمت جدیدش قدم می گذارد و به میراث خدمات باشگاه ادامه می دهد.

در این شب از دو داوطلب فداکار، ایان و جودیت کوک، تقدیر شد که به دلیل تعهد دیرینه خود به کار بشردوستانه گواهی قدردانی دریافت کردند. کمک آنها به جامعه بسیار ارزشمند است.

تلاش های باشگاه برای جمع آوری کمک های مالی نیز با کمک مالی سخاوتمندانه 400 پوندی از ابتکار 100 باشگاه آنها برای حمایت از پروژه های آینده تقویت شده است. گیل سوان فرماندار منطقه حضور داشت که در بحث در مورد برنامه های آتی باشگاه و اهداف عضویت شرکت کرد.

در اوایل ماه، باشگاه از راه‌اندازی Consett @ Play در Willow Burn Hospice and Gardens پشتیبانی کرد، پروژه‌ای که ماهیت جامعه Consett را از طریق عکاسی به تصویر می‌کشد.

با نگاهی به آینده، قرعه کشی تاون هال 2024 با بلیت هایی که توسط گروه های محلی ارائه می شود، در حال انجام است. قرعه کشی در 21 نوامبر 2024 در باشگاه فولاد در Consett انجام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر یا مشارکت با Consett Lions Club از طریق فیس بوک یا با شماره 07501017663 تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید