فروش میز تالار کلیسای سنت کاتبرت – سپتامبر 2024 – مجله Consett


به دنبال راهی عالی برای حمایت از جامعه محلی خود و یافتن گنجینه های پنهان هستید؟ شنبه 21 سپتامبر 2024، از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر، تالار کلیسای سنت کاتبرت در پل شاتلی (بانک کلیسا، DH8 0NW) میزبان فروش میز خواهد بود.

این رویداد یک فرصت فوق العاده برای فروشندگان و خریداران است. چه به دنبال پاک کردن چیزها و به دست آوردن پول اضافی باشید و چه در جستجوی اقلام منحصر به فرد هستید، این فروش برای همه مناسب است. میزهای کوچک را می توان با 5 پوند استخدام کرد در حالی که میزهای بزرگ را می توان با 10 پوند استخدام کرد. تمام درآمد حاصل از کرایه میز صرف حمایت از سالن کلیسا می شود، اما اجاره کنندگان میز تمام سود خود را حفظ می کنند.

اگر علاقه مند به اجاره میز هستید یا به جزئیات بیشتری نیاز دارید، می توانید با لیو الن کندی از طریق ایمیل در [email protected] یا با شماره 07960 192 393 تماس بگیرید.

برای کسانی که مایل به بازدید از سالن کلیسا قبل از رزرو هستند، لطفا از وضعیت ترافیک فعلی آگاه باشند. در حالی که تابلوهای بالای چرچ بانک نشان دهنده بسته بودن جاده هستند، می‌توانید با ماشین به سمت سالن کلیسای جایی که پارکینگ وجود دارد، رانندگی کنید. با این حال، توجه داشته باشید که برای خروج باید از بانک برگردید زیرا خروجی به جاده سبز برفی بسته است.

این رویداد نه تنها از یک هدف خوب حمایت می کند، بلکه جامعه را در یک محیط سرگرم کننده و اجتماعی گرد هم می آورد. شانس خود را برای شرکت یا بازدید از این رویداد محلی هیجان انگیز از دست ندهید!

برای سوالات مطبوعاتی با Jim Hollingsworth به آدرس [email protected] یا با شماره تلفن 01207 505722 تماس بگیرید.


کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett - تا 4000 پوند دریافت کنید

کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett – تا 4000 پوند دریافت کنید



دیدگاهتان را بنویسید