پس انداز انحصاری را در Howdens of Consett باز کنید – فروش از 9 سپتامبر شروع می شود! – مجله Consett


ساکنان Consett، تقویم های خود را علامت گذاری کنید! Howdens فروش مورد انتظار خود را در 9 سپتامبر آغاز می کند، و این رویدادی خواهد بود که نمی خواهید از دست بدهید.

چه حرفه ای باشید و چه صاحب خانه که به دنبال به روز رسانی فضای خود هستید، این فروش صرفه جویی باورنکردنی را در طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا ارائه می دهد.

از سال 1995، Howdens یک نام قابل اعتماد در صنعت تجاری است که به دلیل ارائه آشپزخانه، نازک کاری و سخت افزار با کیفیت بالا شناخته شده است. از تنها 14 انبار ما به بیش از 800 مکان در بریتانیا، فرانسه و بلژیک رسیده ایم. انبار Consett ما بخش مفتخری از این میراث است که محصولاتی را از انبارهای محلی ارائه می دهد و تضمین می کند آنچه را که نیاز دارید در زمان نیاز به دست آورید.

چه چیزی پیشنهاد می شود؟

از 9 سپتامبر، Howdens of Consett تخفیف های زیادی را بر روی انواع محصولات ارائه می دهد. اگر به دنبال متحول کردن آشپزخانه خود هستید، معاملات بی نظیری را در مورد واحدها، میز کار و لوازم خانگی خواهید یافت. برای کسانی که پروژه‌های نازک کاری را آغاز می‌کنند، فروش ما شامل مجموعه‌ای از درها، کفپوش و سخت‌افزار ضروری است – همه با قیمت‌های غیرقابل شکست.

فروش ما فقط در مورد تخفیف نیست. این در مورد کیفیت است. ما به عنوان یک تولید کننده بریتانیایی توسط ضمانت سلطنتی با انتصاب اعلیحضرت ملکه، متعهد به عرضه محصولاتی هستیم که با بالاترین استانداردها مطابقت دارند. چه در حال نصب یک آشپزخانه جدید باشید یا به سخت افزار قابل اعتماد نیاز داشته باشید، می توانید اعتماد کنید که محصولات ما در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد.

چرا Howdens of Consett؟

Howdens فقط یک تامین کننده دیگر نیست. ما بخشی حیاتی از جامعه Consett هستیم. تعهد ما به حمایت از تاجران و صاحبان خانه‌های محلی، ما را به شریکی قابل اعتماد در پروژه‌های بی‌شماری تبدیل کرده است. با افتخاراتی مانند نامگذاری به عنوان یکی از 25 بهترین شرکت بزرگ برتر برای کار در سال 2020، ما در هر کاری که انجام می دهیم به برتری اختصاص داده ایم.

از 9 سپتامبر به ما سر بزنید

این فرصت را برای حمایت از یک کسب و کار محلی از دست ندهید در حالی که از پس انداز استثنایی برخوردار هستید. از 9 سپتامبر از Howdens of Consett دیدن کنید و بدانید که چرا ما تامین کننده شماره یک آشپزخانه های تجاری در بریتانیا هستیم.

هاودن کانست
هاودن کانست

چه حرفه ای باشید و چه علاقه مند به انجام کارهای خود، ما همه چیزهایی را که برای موفقیت پروژه خود نیاز دارید در اختیار داریم. ما مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم!


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید