چیزهایی که در Consett – مجله Consett برای آنها سپاسگزارم


من برای مدتی بیشتر از هر جای دیگری از زندگی در اینجا در Consett لذت می برم. من در کشور دیگری به دنیا آمدم اما بیش از 11 سال است که در بریتانیا زندگی کرده ام. مردم اینجا همیشه از اینکه می‌فهمند زندگی در شمال را دوست دارم (و ترجیح می‌دهم) متعجب می‌شوند. من در شمال بوده‌ام و در آنجا با شریک عشقم و خانواده‌شان آشنا شدم. و در شمال جایی است که من در خانه خود احساس می کنم. از سرما، باران و مردم سخت و مهربانی که اینجا زندگی می کنند لذت می برم. می‌خواستم با خوانندگان مجله Consett برخی از چیزهایی را که برایشان سپاسگزارم به اشتراک بگذارم.

من از خانه ما سپاسگزارم. خوشحالم که از پنجره به بیرون نگاه می کنم و گیاهان زیبایمان را می بینم. چیز خاصی نیست، همه گیاهان در گلدان هستند چون جلوی خانه سیمانی است. من عاشق تماشای افرادی هستم که از کنارشان عبور می کنند و وقتی سیب زمینی های ما را در “کیسه های رشد” می بینند لبخند می زنند. من عاشق تحسین کردن گل گاوزبان زیبا و بیگانه مان هستم. آیا می دانستید برگ، گل و ساقه گل گاوزبان خوراکی است و طعم آن کمی شبیه خیار است؟ گل گاوزبان همچنین برای زنبورها و گرده افشان های مفید عالی است زیرا حاوی مقادیر زیادی شهد است که غذای گرده افشان ها است.

پس از سال ها انتظار، اکنون می توانیم گیاهان را در زمین خود نیز پرورش دهیم. کار در توزیع بسیار سرگرم کننده است. من عاشق رشد گیاهان هستم نه تنها به خاطر مزایای شخصی که به ارمغان می آورند، بلکه به دلیل تنوعی که به زمین می افزایند و مزایایی که برای سایر موجودات زنده دارند.

من دوست دارم در مورد کاشت همدم بیاموزم: کدام گیاهان دوست دارند با هم رشد کنند و کدام نه… – به هر حال، گل گاوزبان همچنین یک همراه عالی برای توت فرنگی است اگر می خواهید توت سالم تر و خوشمزه تری داشته باشید – آن را بررسی کنید! چگونه می توانم تنوع زیستی را افزایش دهم و چگونه می توانم چنین کاری را بدون استفاده از قاتل حیوانات/گیاهان به نحوی انجام دهم که زندگی را در کل بهبود بخشد؟

(ایاق در سمت چپ و گل های وحشی در کنار Green Keepers در سمت راست)

Consett شایسته تنوع زیستی است. من شخصاً می خواهم گل ها و گیاهان بیشتری را در همه جا ببینم! همانطور که در ماه مه از Green Keepers بیرون می رفتم، تعداد زیادی گل وحشی را پشت مغازه دیدم و آنها مرا لبخند زدند (تصویر دوم با گل و بوته). Green Keepers مکان دیگری است که از آن سپاسگزارم. داشتن یک فروشگاه زباله صفر در چند قدمی خانه چه امتیازی است. من دوست دارم با افرادی که در آنجا کار می کنند صحبت کنم و خرید از آنجا نیز بسیار راحت است.

زندگی در Consett بدون اسب خاکستری یکسان نخواهد بود. من عاشق رفتن به اسب خاکستری هستم. وقتی وارد می شوید، با لبخندهای گرم کارکنان سخت کوش استقبال خواهید کرد. من مخصوصاً دوست دارم وقتی کمی ساکت‌تر است بروم: می‌توانید صدای مردم را در پس‌زمینه بشنوید، صدای تکان دادن یک بسته چیپس باز، ریختن آبجو، و سکوتی وجود دارد که احساس آرامش و احاطه می‌کند. در زمستان دوست دارم با یک لیوان شراب گرم کنار آتش بنشینم. در تابستان، نشستن بیرون با یک پیمانه آبجو سرد و چیپس با نمک و سرکه چیزی است که به آن ضربه می زند.

در حالی که من از زندگی خود در Consett لذت می برم، همچنین به من یادآوری می شود که من یک مهاجر اینجا هستم: “کسی که برای زندگی دائم در یک کشور خارجی می آید”. لهجه ای دارم که با محلی ها همخوانی ندارد و «متفاوت» به نظر می رسم. ترسی فراگیر وجود دارد که کسی آنچه را که خانه من است انکار کند. من به دلیل شرایط مختلف و Consett نتوانستم در جایی که متولد شده بودم زندگی کنم است خانه من

همانطور که در مکانی ساکن می شوم که به دنیا نیامده بودم، به تلاش برای یادگیری میراث آن و یافتن جامعه ادامه خواهم داد. من بسیار سپاسگزارم که می توانم زندگی خود را در Consett با شریک زیبای خود و گربه ها و گیاهانمان به اشتراک بگذارم. برای چه چیزی در Consett سپاسگزار هستید؟



دیدگاهتان را بنویسید