به اولین کنفرانس محیطی دره Derwent Consett بپیوندید – مجله Consett


مشارکت Derwent Valley با هیجان اعلام می کند که کنفرانس محیط زیست افتتاحیه خود را در روز جمعه 27 سپتامبر 2024 از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر در Consett Rugby Club، Amethyst Park، Medomsley Road، Consett، DH8 6LU برگزار می کند.

شرکت در این رویداد هیجان انگیز رایگان است و وعده می دهد که روزی روشنگر و جذاب برای هر کسی که به مسائل زیست محیطی و پایداری علاقه دارد باشد. این کنفرانس شامل مجموعه ای از ارائه ها از سخنرانان مهمان برجسته از جمله مشاور جاناتان المر، پروفسور استفان ویلیس از دانشگاه دورهام، نمایندگان شورای شهرستان دورهام و گروه های مختلف محلی خواهد بود. این سخنرانان تجربیات و بینش خود را در مورد طیف وسیعی از موضوعات زیست محیطی مرتبط با منطقه محلی و فراتر از آن به اشتراک خواهند گذاشت.

علاوه بر ارائه ها، غرفه های نمایشگاهی برای ارائه اطلاعات و منابع برای ابتکارات زیست محیطی و همچنین یک جلسه پرسش و پاسخ وجود خواهد داشت که به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا مستقیماً با کارشناسان درگیر شوند و در مورد موضوعاتی که برای آنها مهم است سؤال بپرسند. آنها

یک ناهار بوفه ارائه خواهد شد که فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر و بحث در مورد موضوعات روز در یک محیط غیررسمی تر را ارائه می دهد.

مکان های کنفرانس محدود است، بنابراین رزرو ضروری است. برای ایمن کردن مکان خود، لطفاً با همکاری دره دره با شماره 07818 510365 یا از طریق ایمیل تماس بگیرید. [email protected].

این یک فرصت فوق العاده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسائل زیست محیطی، ارتباط با دیگرانی است که علاقه مند به پایداری هستند و به گفتگوی مداوم در مورد اینکه چگونه می توانیم محیط زیست محلی خود را محافظت و بهبود دهیم، کمک می کند. این رویداد مهم را از دست ندهید – مکان خود را همین امروز رزرو کنید!



دیدگاهتان را بنویسید