سفر خیریه برایان استوبز: مونیخ به سالزبورگ برای Consett Rotary – مجله Consett


برایان استوبز، عضو قدیمی و رئیس سابق باشگاه روتاری Consett، اخیراً یک دوچرخه سواری قابل توجه از مونیخ به سالزبورگ را به نام خیریه انجام داد. در سن 61 سالگی، برایان به نشان دادن اشتیاق پایدار خود برای دوچرخه سواری و تعهد خود به حمایت از اهداف محلی، جمع آوری کمک های مالی برای خیریه های Consett Rotary ادامه می دهد.

برایان متولد و بزرگ شده در Consett، با دوچرخه سواری غریبه نیست. او سواری های متعددی را در طول سال ها انجام داده است، از جمله مسیر معروف ساحل به ساحل. این آخرین ماجراجویی در 15 ژوئیه آغاز شد، زمانی که برایان از Consett حرکت کرد و برای شروع سفر خود به مونیخ رفت. روز بعد او 70 کیلومتر را زیر آفتاب گرم 30 درجه سانتی گراد از روزنهایم به ترانشتاین در جنوب شرقی آلمان رکاب زد. در طول مسیر، برایان و دوچرخه سوارانش از دریاچه های خیره کننده و مناظر بدیع منطقه لذت بردند.

در روز دوم، پس از پیمودن 63 کیلومتر دیگر، گروه برای استراحت شایسته توقف کردند و برای تازه کردن و بررسی یک آبجوسازی محلی توقف کردند. سفر به اتریش ادامه یافت و در روز سوم از مرز گذشتند و راهی مقصد نهایی خود یعنی سالزبورگ شدند.

تا پنجشنبه همان هفته، برایان به جای شرکت در جلسه معمول Consett Rotary، خود را در حال جشن گرفتن با همراهانش در Augustiner Brau – Kloster Mullen در سالزبورگ، بزرگترین سالن آبجو اتریش یافت. برایان پس از طی مجموع 185 کیلومتر دوچرخه سواری، روز جمعه برای پرواز خود به Consett به مونیخ بازگشت.

سفر برایان نه تنها یک دستاورد شخصی بود، بلکه کمک قابل توجهی به جامعه او بود. تعهد او به دوچرخه سواری و کارهای خیریه واقعاً الهام بخش است و واضح است که او از هر دقیقه این ماجراجویی لذت می برد. با یک سواری دیگر که قبلاً در مراحل برنامه ریزی برای سال آینده است، برایان هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در ماموریت خود برای حمایت از اهداف محلی از طریق اشتیاق خود به دوچرخه سواری نشان نمی دهد.



دیدگاهتان را بنویسید