گروه کر دادگاه گرین وییز: آرزوی برآورده شده – مجله Consett


در دادگاه گرین وی، ما معتقدیم که به ساکنان خود کمک می کنیم تا به رویاهای خود، هر سنی که باشند، برسند. هنگامی که جان کارلین، یکی از ساکنان ما، به تمایل مادام العمر خود برای آموزش آواز اشاره کرد، ما تصمیم گرفتیم آن را محقق کنیم. جست‌وجو ما را به ماری، صاحب با استعداد آکادمی تئاتر بی‌زمان، و دستیارش، ابی، رساند که به طور مرتب از خانه ما دیدن می‌کردند تا ساکنان ما را آموزش دهند.

چیزی که به عنوان یک آرزو ساده شروع شد، به سرعت به چیزی خاص تبدیل شد. با هر درس اعتماد ساکنان افزایش می یابد و به زودی ماری گفت که برای نمایش آماده هستند. ما با هیجان از این ایده، از هنرمندان جوان آکادمی ماری استقبال کردیم تا به ما بپیوندند. این همکاری جادویی بود و انرژی پر جنب و جوشی را به اجرا آورد.

اهالی با اشتیاق آهنگ های خود را انتخاب کردند و هیاهوی گروه کر افزایش یافت. حتی اعضای خانواده هم به هیجان پیوستند و در کلاس ها شرکت کردند و حمایت خود را نشان دادند. روز نمایش عمیقاً احساسی بود، با تک‌نوازی جان از “You Raise Me Up” و پس از آن گروه‌های کر و نوازندگان آکادمی برجسته‌تر شد و چشمان کمی در اتاق باقی ماند.

توانایی ماری برای الهام بخشیدن و افزایش اعتماد به نفس زندگی ساکنان ما را عمیقاً تحت تأثیر قرار داده است. ما اکنون خود را برای نمایش کریسمس خود آماده می کنیم، مشتاقیم ببینیم به چه ارتفاعات جدیدی می توانیم برسیم.

از ماری، ابی و آکادمی تئاتر بی‌زمان برای انجام این سفر بسیار شگفت‌انگیز تشکر می‌کنیم. فداکاری شما شادی و احساس جدیدی از هدف را برای ساکنان ما به ارمغان آورده است و ما برای آنچه که در راه است هیجان زده هستیم!


بنر داستان خود را بگویید - مطالب را به مجلات فایرفلای ارسال کنید

یکی از همکاران مجله Consett شوید



دیدگاهتان را بنویسید