مکان های دیدنی: Oakham – Consett Magazine


فکر می‌کردم دیدن شهرستان کوچک روتلند بسیار نادر است، تا اینکه به من اطلاع دادند که خط اصلی ساحل شرقی از Essendine در گوشه شرقی روتلند می‌گذرد، و بنابراین اغلب اوقات برای مدت کوتاهی از راتلند عبور می‌کردم. اما من هرگز از شهر کوچک شهرستان اوکهام، با جمعیت فقط 12000 نفر و خانه کلیسایی باشکوه، خانه یک مدرسه عمومی معروف، موزه شهرستان و یک مخزن داخلی که بزرگترین آب انبار در انگلستان است – حتی از نظر مساحت بزرگتر از کیلدر، بازدید نکرده بودم. .

من از لندن به راتلند سفر می کردم و قصد داشتم 2002 را از سنت پانکراس از طریق لستر با کرایه درجه یک 32.90 پوند بگیرم. اما به محض ورود به STP متوجه شدم که قطار در همان شب لغو شده است. بنابراین از کینگز کراس عبور کردم و یک بلیط جایگزین از طریق پیتربورو خریدم. چند دقیقه زودتر با LNER به آنجا رسیدم، قطاری به مقصد بیرمنگام (با کراس کانتری)، ایستگاه دوم Oakham، در سکوی دور پیدا کردم. این یک پیوند تبلیغاتی نبود زیرا کمتر از حداقل زمان مبادله است. اما من با عجله از روی پل عابر پیاده رفتم و پریدم و در نهایت نیم ساعت قبل از ورود فرضی از طریق لستر به Oakham رسیدم. معمای جالبی است، بنابراین درخواست برای پرداخت معوق برای قطارهای میدلندز شرقی زمانی که در واقع 30 دقیقه زودتر از حد انتظار رسیدم.

مکان های دیدنی: Oakham
مکان های دیدنی: Oakham

من در Anglers Arms ماندم، میخانه ای با اتاق ها و پله های زیاد، راحت اما ساده و بدون صبحانه. صبح به ایستگاه برگشتم تا کافه Hub and Spoke را که شب قبل دیده بودم پیدا کنم. صبح را صرف گشت و گذار در شهر کردم. مدرسه Oakham برای تعطیلات بسته بود و خلوت بود، اما صبحی برای کودکان خردسال در کلیسای All Saints وجود داشت که ارزش حضور در آن را داشت. قلعه اوخام بیشتر یک خانه عمارت مستحکم است که هنوز هم گاهی اوقات یک دادگاه است و نعل اسب هایی را در اطراف دیوارها نشان می دهد که توسط خانواده سلطنتی و اشراف ارائه می شود. این ارائه یک نعل اسب فقط باید یک بار انجام شود: شاه چارلز سوم قبلاً در زمانی که شاهزاده ولز بود، یک نعل اسب داده بود و نیازی به انجام این کار دیگر، مطابق با سنتی که به سال 1470 می رسد، نداشت.

من نمی توانم وانمود کنم که اوخام، اگرچه باستانی و زیبا، می تواند شما را به طور نامحدود مجذوب خود کند. بنابراین بازدید از آب راتلند به شدت توصیه می شود. ساحل دریاچه به طول 23 مایل امتداد دارد و یک مخزن مصنوعی است که توسط آنگلیان واتر در چند مایلی شرق اوکام ایجاد شده است. به سمت ایستگاه اتوبوس کوچک شهر پشت B&M در خیابان جان حرکت کردم. مینی‌بوس R9 بین Oakham و Stamford (در لینکلن‌شر) حرکت می‌کند و تقریباً هر ساعت تا روستای Whitwell در سمت شمالی آب راتلند حرکت می‌کند. همه خودشان درهای ون را باز و بسته کردند و هیچکس پولی نداد – به نظر یک سرویس رایگان بود.

مکان های دیدنی: Oakham
مکان های دیدنی: Oakham

به ساحل رفتم و از یک صبحانه سبک در کافه بندر مشرف به اسکله راتلند بل لذت بردم، یک قایق تفریحی دو طبقه که سفرهای ساعتی به کلیسای نورمنتون اختصاص داده شده به سنت متیو را ارائه می داد. این کلیسای نمادینی است که می‌توانست توسط امواج زیر آب فرو رود، اما با دیواری احاطه شده بود به طوری که در حالی که تقدیس نشده بود، یک نقطه کانونی در ساحل جنوبی بود. می توانستم در اطراف دریاچه قدم بزنم یا دوچرخه کرایه کنم، اما قایق کمترین تلاش و سریع ترین بود. در سفر برگشت، دوباره به R9 رایگان بازگشتم به اوکهام، چمدان‌هایم را از میخانه جمع‌آوری کردم و برای قطار به پیتربورو و خانه به ایستگاه Oakham رفتم.


کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett - تا 4000 پوند دریافت کنید

کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett – تا 4000 پوند دریافت کنید



دیدگاهتان را بنویسید