فقط پودینگ نخودیه!!!…تخصص شمال ما! – مجله Consett


نوشته جویس شاو

من سفرهای بی شماری با قطار به کاردیف داشته ام زیرا خانواده ام در آنجا زندگی می کنند. ممکن است هفت ساعت یا بیشتر طول بکشد، و من اغلب به شوخی گفته‌ام که می‌توانم در زمان سریع‌تری به نیویورک پرواز کنم!

با این حال، زمانی که دخترم در آنجا دانشجو بود، سفر با قطار بسیار مفید بود، زیرا من در گذشته یک دوچرخه، یک جاروبرقی و البته چمدان‌های بزرگ مختلف را در طول سال‌های سفر با قطار حمل کرده‌ام. با این حال، یک روز ایده خوبی به نظر می رسید که سعی کنید پرواز کنید تا یک روز کامل از سفر را نجات دهید.

البته من مجبور بودم سبک سفر کنم و به روز و ساعت سفر محدود بودم زیرا پروازهای زیادی از نیوکاسل به کاردیف وجود ندارد.

من وسایل دستی ام را با احتیاط بسته بندی کردم، از جمله برخی از غذاهای مورد علاقه دخترم در شمال شرقی… من به عنوان برخی از غذاهای لذیذ به ژامبون و پودینگ نخودی خانگی کاملاً نیاز داشتم! (پودینگ نخودی تقریباً در خارج از منطقه ما وجود ندارد و مطمئناً به خوبی از یک قلع نیست!)

صبح زود به فرودگاه رسیدم، نیازی به پاسپورت نداشتم، اما باید بررسی های امنیتی انجام شود، بنابراین با اطمینان چمدانم را روی تسمه نقاله و آماده بازرسی گذاشتم.

وقتی از من خواستند جعبه ام را باز کنم وحشت کردم و به بسته پودینگ ژامبون و نخودم اشاره کردند! تازه و تمیز در جعبه پلاستیکی بسته بندی شده بود. من پرسیدم چرا آنها چنین کالای بی ضرری را انتخاب کردند در حالی که حتی مایع نبود و من در حال پرواز به انگلستان بودم.

افسر امنیتی اشاره کرد که این همان قوام سمتکس است و من می توانم موادی را حمل کنم که می تواند بمب بسازد!!!

از او دعوت کردم تا کارتن را باز کند و امتحان کند، پیشنهاد دادم پودینگ نخود را به اشتراک بگذارم، فقط تا بتوانم قسمتی از آن را به ولز برسانم! با این حال، او آن را نشنید و من را بدون مقاله “توهین آمیز” فرستاد!

ناگفته نماند که من سفر را ناامید و ناراحت گذراندم که بدون شک کسی در فرودگاه از یک صبحانه با پودینگ نخود تازه لذت می برد… جالب است تصور کنید که یک فرد بی گناه از مردم حتی ممکن است بدانند که پودینگ نخودفرنگی شبیه به سمتکس!! ! اینقدر برای پروازهای داخلی انگلستان.. من دارم پودینگ نخودم رو با قطار میبرم!!!

PS ..Semtex کلمه ای است که از دو کلمه ساخته شده است … جایی که برای اولین بار در جمهوری چک تولید شد Semtin ، حومه Pardubice است.. و “ex” مخفف “explosive” است. بیشتر شبیه “تقریبا بود”!!


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید