شکلات بلفری: خلاقیت های شیرین توسط رناتا – مجله Consett


جورج لجر – Consett در تمرکز

شکلات‌ساز یک شکلات‌ساز استاد است که به طرز ماهرانه‌ای غذاهای لطیفی مانند ترافل و شیرینی‌ها را از بهترین دانه‌های کاکائو تولید شده در سراسر جهان درست می‌کند. Belfry Chocolates، یک آشپزخانه نوپا و جذاب در Consett، زاییده فکر رناتا، نانوایی با استعدادی است که اصالتاً اهل ریودوژانیرو است.

رناتا قبل از اینکه در سال 2015 با خانواده اش به انگلستان برود، یک کافه کوچک در برزیل راه اندازی کرد و از دستور العمل های مادربزرگش الهام گرفت. عشق او به پخت و پز و شکلات، که در طول نسل ها منتقل شده است، در طول سال ها اصلاح شده است، و در نتیجه خلاقیت های منحصر به فردی ایجاد شده است که طعم های برزیلی و پرتغالی را با کلاسیک های بریتانیایی ترکیب می کند.

علاقه رناتا به کاردستی‌اش، الهام‌بخش او شد تا شکلات‌های بلفری را راه‌اندازی کند، نام خانوادگی او کامپاناریو، که به معنای «برج ناقوس» است. غذاهای لذیذ او در بازارهای محلی از جمله Consett به محبوبیت تبدیل شده است، و پیشنهادات او اکنون شامل کیک، شیرینی و شیرینی است که همه آنها به همان اندازه که به نظر می رسد خوشمزه هستند!

اگر در آن منطقه هستید، شکلات بلفری برای هر کسی که شیرینی دارد ضروری است. هر خوراکی تخصص و عشق رناتا را برای ترکیب طعم ها به لذت بخش ترین شکل به نمایش می گذارد.


کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett - تا 4000 پوند دریافت کنید

کمک هزینه های تجاری برای مشاغل Consett – تا 4000 پوند دریافت کنید



دیدگاهتان را بنویسید