Capers Comics – Bartle and Bagnall – Consett Magazine


فیل بارتل و جان بگنال، دو هنرمند مستقر در Consett، نمایشگاهی از هنر کمیک را در اکتبر در Consett Heart در خیابان جان برگزار خواهند کرد.

کار آنها از جمعه 18 تا 31 اکتبر 2024 برای مشاهده در دسترس خواهد بود و باید حتما ببینید.
جان و فیل هر دو در این منطقه به عنوان سرگرمی شناخته می شوند و این آخرین همکاری می تواند بهترین همکاری آنها باشد.

جان که در لیورپول به دنیا آمد، با عشق به کمیک های آمریکایی و نشریات کلاسیک بریتانیایی مانند Beano و Dandy بزرگ شد.

مدرسه هنر، جان را در سن 18 سالگی به شمال شرق برد تا در دانشگاه نیوکاسل در رشته هنرهای زیبا تحصیل کند. جذب این واقعیت که یکی از قهرمانان موسیقی او، برایان فری، در دهه 1960 در آنجا تحصیل کرد.

او پس از سالها کار به عنوان طراح گرافیک در دورهام در حالی که بخشی از صحنه رو به رشد کمیک بریتانیا بود، شروع به انتشار آثار خود در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا کرد. او همچنین کمیک های خود را تا به امروز با عناوینی مانند Coalsmoke Knitting و Dusty Sideboard منتشر می کند.

او با احساس دعوت به کشیش و سپس تکمیل تحصیلات خود در اسپانیا و رم، در سال 2015 منصوب شد و کشیش محله سنت پترزبورگ شد. Patrick's Consett در سال 2016

Consett و County Durham الهام‌بخش جان، به‌ویژه گذشته صنعتی و فرهنگ طبقه کارگر و طنز گرم هستند.

فیل در Consett به دنیا آمد و بزرگ شد و او همچنین از طرفداران سرسخت کمیک ها از جمله The Broons بوده و هست.

هنر فیل با خواندن و لذت بردن از همان نشریات در دوران رشد، مانند جان، زندگی روزمره روزمره یک شهر را به خنده دارترین، هوشمندانه ترین و دوست داشتنی ترین راه منعکس می کند.

بسیاری از ما پرینت‌ها یا حتی نسخه‌های اصلی آثار فیل را با افتخار در خانه‌هایمان نمایش می‌دهیم، زیرا به زیبایی زمان و مکان را برای مردم Consett نشان می‌دهند و به تصویر می‌کشند. صحنه هایی را مستقیماً از دوران کودکی ما در مدرسه یا پارک به تصویر می کشد، تا نقطه شبانه نهایی Consett که به نام Botto's شناخته می شود!

نقاشی‌ها و داستان‌های جان به طور مشابه یک شهر شمالی – البته خیالی – را در جایی در گذشته به نام اسلک‌دیل به تصویر می‌کشند.

برخی از آثار اورجینال در طول نمایشگاه و همچنین مجموعه ای از کمیک های جان به فروش می رسد. شرکت بارتل و بگنال به همه کسانی که از نمایشگاه بازدید می کنند، برشی دلپذیر و سرگرم کننده از گذشته ارائه می دهد.

آن را از دست ندهید!



دیدگاهتان را بنویسید