Relmans: سبزی فروش مورد اعتماد Consett به مدت 27 سال – مجله Consett


دیوید لک – Consett در تمرکز

وقتی صحبت از محصولات تازه و با کیفیت به میان می آید، Relmans به مدت 27 سال یکی از محصولات اصلی Consett بوده است. این کسب و کار خانوادگی که توسط کریس، همسرش لوئیز و پسرشان لوئیس اداره می شود، به ارائه میوه و سبزیجات درجه یک به جامعه محلی اختصاص دارد. فروشگاه آنها در خیابان میدل یک مرکز شلوغ است که از صبح زود با نمایشگرهای رنگارنگ در داخل و خارج مشتریان را به خود جذب می کند.

در عصری که تحت سلطه سوپرمارکت ها و خریدهای آنلاین است، دیدن یک سبزی فروشی کوچک و مستقل که در حال رونق است، شاداب است. موفقیت Relmans گواهی بر کار سخت خانواده، دانش عمیق این تجارت و تعهد آنها به خدمات عالی است.

روز کریس خیلی قبل از اینکه بیشتر ما بیدار باشیم شروع می شود. حدود ساعت 4:00 صبح، او به بازار میوه و سبزیجات شمال شرقی می رود تا تازه ترین محصولات روز را انتخاب کند. پس از بارگیری وانت ها، برای تخلیه بار به فروشگاه برمی گردید و میوه ها و سبزی ها را به دقت برای مشتریان مرتب می کنید. اما خدمات آن‌ها به همین جا ختم نمی‌شود – Relmans مغازه‌های مزرعه‌دار محلی، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر مشاغل را نیز تامین می‌کند و اطمینان می‌دهد که سفارش‌های آن‌ها با دقت بسته‌بندی، بارگیری و تحویل داده می‌شوند.

Relmans یک نمونه درخشان از یک تجارت سنتی است که نه تنها تولیدات درجه یک بلکه خدمات استثنایی به مشتریان را نیز ارائه می دهد. صبح من با آنها یادآور ارزشی بود که مشاغل مستقل و خانوادگی برای جامعه محلی به ارمغان می آورد.



دیدگاهتان را بنویسید