آموزش و یادگیری در اسقف ایان رمزی سی از مدرسه ابتدایی E – مجله Consett


چشم انداز و ارزش های ما

در مدرسه ابتدایی کلیسای انگلستان اسقف ایان رمزی، چشم انداز ما ارائه آموزش عالی در جامعه ای دلسوز است که همه را قادر می سازد “به عنوان نوری در جهان بدرخشند” (فیلیپیان 2:15).

ما یک مدرسه کلیسای انگلستان هستیم که مبتنی بر ارزش های مسیحی قوی است که زیربنای زندگی روزمره ما به عنوان یک مدرسه است. ارزش های اصلی مسیحی ما از اعتماد کنید، توجه، رحم و شفقت – دلسوزی و امید ایجاد یک پایه قوی برای محیطی امن، دلسوز و شاد که در آن هر یک از اعضای منحصر به فرد خانواده مدرسه ما تشویق می شوند تا “نور خود را بتابانند”. به طور کامل از هدایای خود برای کمک به دیگران، برای پیشرفت در مدرسه و فراتر از آن، و درگیر شدن با زندگی در تمام آن استفاده می کنند.

برنامه درسی ما، پیشنهاد توسعه شخصی گسترده تر، روابط با خانواده ها و مشارکت با کلیسا و جامعه محلی در این مجموعه ارزش ها ریشه دارد. ما همه کودکان را تشویق می کنیم و از آنها حمایت می کنیم تا یادگیرندگانی شاد، فعال و مستقل باشند، تا به عنوان افرادی رشد کنند که به خود و دیگران احترام بگذارند، با پایه های محکمی که آنها را قادر می سازد به عنوان شهروندان خوبی به رشد خود ادامه دهند و “به عنوان چراغ در جهان بدرخشند”. به طور کامل از هدایای خود برای کمک به دیگران استفاده می کنند.

تدریس و یادگیری در اسقف ایان رمزی سی از مدرسه ابتدایی E
اعتبار: مدرسه ابتدایی کلیسای اسقف ایان رمزی انگلستان

برنامه درسی ما

دانش آموزان مدرسه ما برنامه درسی گسترده و متعادلی را دریافت می کنند که منعکس کننده بافت محلی ما است. ما یک برنامه درسی بلندپروازانه و فراگیر ایجاد کرده‌ایم که تضمین می‌کند به دانش و مهارت‌های کلیدی می‌پردازیم. برنامه درسی ما به طور منسجمی برنامه ریزی شده و به دقت ترتیب داده شده است و دانش موضوعی را به دانش آموزان ارائه می دهد که در طول زمان ایجاد می شود و برای گروه سنی آنها مناسب است.

در برنامه درسی اصلی (انگلیسی، ریاضی، علوم و RE) معلمان دانش موضوعی قوی دارند و موضوع را به وضوح به دانش آموزان ارائه می دهند. در موضوعات اصلی (تاریخ، جغرافیا، هنر، و غیره)، دانش آموزان دانش و مهارت های خود را از طریق موضوعات هیجان انگیز و محرک توسعه می دهند. اینها اغلب شامل بازدیدها و بازدیدکنندگان برای تقویت یادگیری دانش آموزان و کمک به زنده کردن برنامه درسی است.

معلمان نیاز به بازنگری و خلاصه سازی را تشخیص می دهند و این یک تمرین داخلی در مدرسه ما است. آنها به طور دقیق تصورات غلط را شناسایی می کنند و بازخورد روشنی برای بررسی درک و اطلاع از مراحل بعدی آموزش ارائه می دهند. برنامه درسی ما به گونه ای ساخته شده است که به دانش آموزان اجازه می دهد مطالبی را که به آنها آموزش داده شده را به خاطر بسپارند و از آنها استفاده کنند و آنچه را که ما “دانش چسبنده” آنها را در طول سفر یادگیری خود می نامیم ایجاد کند. معلمان از یک رویکرد چند وجهی در کلاس درس خود استفاده می کنند. انتخاب موادی که یک برنامه درسی منظم و با دقت تنظیم شده را تقویت و پشتیبانی می کند.

تدریس و یادگیری در اسقف ایان رمزی سی از مدرسه ابتدایی E
اعتبار: مدرسه ابتدایی کلیسای اسقف ایان رمزی انگلستان

نتایج

ما به نتایج اخیر خود در سال 2024 بسیار افتخار می کنیم که نشان می دهد دانش آموزان ما در تمام زمینه های کلیدی خواندن، نوشتن و ریاضیات بالاتر از میانگین کشوری هستند. این نتایج نشان می‌دهد که رویکرد سخت‌گیرانه ما به آموزش و یادگیری بسیار موفق است و این تأثیر واضح و مثبت دارد – و اطمینان حاصل می‌کند که دانش‌آموزان ما برای مرحله بعدی یادگیری خود آماده هستند.

در اینجا خلاصه ای از نتایج ما برای سال 2024 آمده است:

سالهای اولیه
در گروه سال پذیرش، زمینه‌های اصلی یادگیری و سواد و حساب (اهداف یادگیری اولیه) باید برای دستیابی به سطح خوب توسعه (GLD) محقق شود.

  • GLD ما = 100٪
  • میانگین ملی = 67%

مرحله کلیدی 1
غربالگری آوایی اجباری هر ساله برای دانش آموزان کلاس اول برگزار می شود. علاوه بر این از دانش‌آموزان پایه دومی که در سال قبل آزمون آواز را قبول نکرده‌اند درخواست می‌شود مجدداً بنشینند.

  • موسیقی سال اول ما = 81٪
  • میانگین ملی = 79%
  • تست های مجدد سال دوم ما = 100٪
  • میانگین ملی = 89%

مرحله کلیدی 2
دانش‌آموزان سال ششم در ماه می در آزمون‌های اجباری شرکت می‌کنند که به SAT (آزمون‌های ارزیابی اجباری) معروف است. آنها در آزمون های ریدینگ، گرامر انگلیسی، نقطه گذاری و املا (GPS) و ریاضیات شرکت می کنند. آنها همچنین توسط معلمان نوشتن انگلیسی نمره گذاری می شوند. دانش آموزان یا به استاندارد مورد انتظار دست می یابند، به استاندارد مورد انتظار دست نمی یابند، یا به «عمق بیشتر» دست می یابند، به این معنی که در سطح بالاتری از استاندارد مورد انتظار کار می کنند.

  • خواندن = 91٪ (با 48٪ در عمق بیشتر)
  • میانگین ملی = 74%
  • GPS انگلیسی = 87% (با 48% در عمق بیشتر)
  • میانگین ملی = 48%
  • نوشتن انگلیسی = 83٪ (با 35٪ در عمق بیشتر)
  • میانگین ملی = 72%
  • ریاضی = 91٪ (با 39٪ در عمق بیشتر)
  • میانگین ملی = 73%
تدریس و یادگیری در اسقف ایان رمزی سی از مدرسه ابتدایی E
اعتبار: مدرسه ابتدایی کلیسای اسقف ایان رمزی انگلستان

آفستد در مورد آموزش و یادگیری در مدرسه ما چه می گوید؟
ما در مارس 2024 یک بازرسی کامل Ofsted دریافت کردیم. ما خوشحالیم که به اشتراک می‌گذاریم که Ofsted ما را به عنوان یک مدرسه “خوب” با عملکرد “بی‌نظیر” در رفتار و نگرش‌ها و رهبری و مدیریت رتبه‌بندی کرده است. در اینجا منتخبی از نظرات، مستقیماً از گزارش Ofsted، در مورد آموزش و یادگیری در اسقف یان رمزی آمده است:

  • این مدرسه اخیراً در اجرای یک برنامه درسی بلندپروازانه و مؤثر پیشرفت زیادی داشته است.»
  • “رهبران به دقت برنامه درسی را متناسب با نیازهای دانش آموزان تنظیم کرده اند.”
  • “کارکنان برای ارائه برنامه درسی جاه طلبانه به خوبی توسعه یافته اند. تخصص آنها در درس ها و مداخلات مشهود است.»
  • «واژگان از سال‌های اولیه در اولویت است. این به چگونگی بحث دانش آموزان در مورد یادگیری خود با استفاده از اصطلاحات صحیح کمک می کند.
  • کلاس های چند سنی به خوبی مدیریت می شوند.
  • «معلمان دانش مهمی را که دانش آموزان باید به خاطر بسپارند، می دانند. در نتیجه، دانش آموزان به خوبی برای یادگیری آینده آماده می شوند.
  • معلمان فرصت‌های منظمی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا آموخته‌های قبلی را مرور کنند.»

با ما تماس بگیرید
ما مدرسه ای شاد و پر رونق در قلب جامعه خود هستیم و همیشه علاقه مندیم که از هر خانواده ای که مایل به پیوستن به مدرسه ما هستند، بشنویم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. مدیر، آقای موردیو، همیشه خوشحال است که از مدرسه بازدید کند و به هر سؤالی پاسخ دهد.



دیدگاهتان را بنویسید