مدرسه مستقل دلتا برای دانش آموزان Consett تفاوت ایجاد می کند – مجله Consett


مدرسه مستقل دلتا برای دانش آموزانی که متفاوت یاد می گیرند تفاوت ایجاد می کند. دلتا از طریق یک محیط حمایتی و تمرکز بر نیازهای فردی، به دانش آموزان کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

یافتن پشتیبانی

دو دانش آموز تجربیات خود را در مدرسه مستقل دلتا به اشتراک می گذارند. یک دانش آموز، که از بازداشت های مداوم به دلیل سبک یادگیری متفاوت ناامید شده است، خود را اخراج می کند و به دلتا می رسد. دانش آموز دیگری با مدیریت احساسات دست و پنجه نرم می کرد که منجر به مشکلات رفتاری در مدرسه قبلی آنها شد.

مدرسه مستقل دلتا
مدرسه مستقل دلتا

دانش آموز کلاس 10 – مدرسه مستقل دلتا

چه مدت در مدرسه مستقل دلتا دانش آموز هستید؟ – 7 هفته

چه چیزی شما را به دلتا سوق داد؟ – من به طور مداوم بازداشت می شوم زیرا به روشی متفاوت از آنچه انتظار می رفت یاد می گیرم، شروع به امتناع از بازداشت کردم و در نهایت به دفعات اخراج شدم و در نهایت به اینجا منتقل شدم.

دلتا در مقایسه با مدرسه معمولی که از آن آمده‌اید چگونه است؟ – برای من خیلی بهتر است، احساس می‌کنم در اینجا از همیشه حمایت بیشتری نسبت به قبل در ابتدایی داشتم، احساس می‌کنم دلتا بیشتر به پیشرفت من اهمیت می‌دهد.

آیا دلتا دیدگاه شما را نسبت به یادگیری تغییر داده است؟ – این به دلیل پشتیبانی ارائه شده در اینجا است.

اگر شما را به مدرسه مستقل دلتا ارجاع نمی دادند، فکر می کنید نتیجه در مدرسه قدیمی شما چه می شد؟ – چون احساس افسردگی می کردم، مدرسه نمی روم چون احساس می کردم مهم نیستم.

آیا دلتا به شما کمک کرد تصمیم بگیرید وقتی مدرسه را ترک می کنید چه کاری می خواهید انجام دهید؟ – من مدت هاست که تصویر واضحی از کاری که می خواهم در هنگام ترک مدرسه انجام دهم، داشتم

دانش آموز کلاس نهم – مدرسه مستقل دلتا

چه مدت دانشجوی دلتا هستید؟ – حدود 4 ماه

چه چیزی شما را به دلتا سوق داد؟ – مشکلات رفتاری با توانایی در تنظیم احساساتم، در نتیجه عصبانی می شوم و به روشی نادرست سرزنش می کنم.

دلتا در مقایسه با مدرسه معمولی که از آن آمده‌اید چگونه است؟ – دلتا بهتر است زیرا مدرسه معمولی من بسیار سخت گیر بود و احساس می کردم دلتا وقت بیشتری دارد تا در صورت انجام کار اشتباهی به من توضیح دهد.

آیا دلتا دیدگاه شما را نسبت به یادگیری تغییر داده است؟ – فکر می کنم وجود دارد، زیرا من هرگز نمی خواستم به مدرسه بروم، اکنون آن را دوست دارم!

اگر هدف دلتا قرار نمی گرفتید، فکر می کنید نتیجه در مدرسه قدیمی شما چگونه بود؟ – احتمالاً در GCSE هایم شکست می خوردم، احساس می کنم شانس بیشتری برای موفقیت و رسیدن به اهدافم در دلتا دارم.

آیا دلتا به شما کمک کرد تصمیم بگیرید وقتی مدرسه را ترک می کنید چه کاری می خواهید انجام دهید؟ – نه واقعاً، زیرا من از قبل می دانم که برای یک شغل معین چه کاری می خواهم انجام دهم.

هر دو دانش آموز دنیای تفاوت را در دلتا احساس می کنند. آنها از اندازه کلاس های کوچکتر و تمرکز بر پیشرفت فردی قدردانی می کنند. محیط حمایتی حتی دیدگاه آنها را در مورد یادگیری تغییر داد. دانش آموزی که قبلاً از مدرسه بیزار بود، اکنون آن را لذت بخش می یابد.

سرمایه گذاری در آینده مدرسه مستقل دلتا

دلتا فراتر از دانشگاه است. درس های شغلی ویژه به دانش آموزان کمک می کند تا برای آینده برنامه ریزی کنند. فعالیت های میان برنامه ای و همکاری با تیم های خارجی، دانش آموزان را با مهارت هایی که برای موفقیت نیاز دارند، بیشتر تجهیز می کند. علاوه بر این، یک رهبر اختصاصی سلامت روان تضمین می‌کند که دانش‌آموزان از حمایت مورد نیاز خود در کلاس درس و خارج از آن برخوردار می‌شوند.

فراتر از دانشگاهیان

راز موفقیت دلتا در سازگاری آن نهفته است. برخلاف مدارس سنتی، مدرسه مستقل دلتا به سبک ها و نیازهای مختلف یادگیری پاسخ می دهد. راهبردهای تخصصی برای دانش آموزان با نیازهای آموزشی ویژه (SEN) به راحتی در دسترس هستند. علاوه بر این، روش‌های اول تدریس دلتا تضمین می‌کند که همه دانش‌آموزان پایه محکمی در موضوعات اصلی دریافت می‌کنند.

مدرسه مستقل دلتا
مدرسه مستقل دلتا

SLT (تیم رهبری ارشد)

دلتا چه تفاوتی با مدارس معمولی دارد؟ – ما سازگارتر هستیم زیرا کوچکتر هستیم و می توانیم گروه ها و نیازهای مختلف را در بر بگیریم.

مدرسه مستقل دلتا در زندگی روزانه مدرسه به دانش آموزان ما چه ارائه می دهد؟ -ما استراتژی های SEN بیشتری در دسترس داریم، همه دانش آموزان ما با یک یادداشت کوتاه به ما مراجعه می کنند، این نشان دهنده QFT ما (کیفیت اول) است.

دلتا چگونه دانش آموزان ما را برای موفقیت آینده آماده می کند؟ – اینجا در دلتا، دانش‌آموزان هفته‌ای 1 درس شغلی و همچنین فعالیت‌ها و مداخلات متقابل برنامه‌ای با تیم دورهام ورک دارند.

فکر می‌کنید دلتا برای کمک به دانش‌آموزان ما برای رسیدن به پتانسیل کامل خود در مدرسه چه می‌کند؟ – در دلتا ما یک برنامه درسی گسترده داریم که همه چیز را پوشش می دهد، از موضوعات اصلی مانند انگلیسی و ریاضیات گرفته تا موضوعات متنوع تر مانند علوم ورزشی و هنر، دوره های شهروندی مانند طرح جایزه دوک ادینبورگ و همچنین یک رئیس بهداشت روان داریم که به طور تمام وقت در یک مدرسه کار می کند تا به دانش آموزان کمک کند تا مشکلاتشان را، هر چه که هستند، حل کنند. ما همچنین با آژانس های خارجی و متخصصان مراقبت های بهداشتی کار می کنیم.

مدرسه مستقل دلتا
مدرسه مستقل دلتا

افق گسترده تر

مدرسه مستقل دلتا یک آموزش جامع شامل موضوعاتی مانند علوم ورزشی و هنر در کنار موضوعات اصلی ارائه می دهد. برنامه های شهروندی مانند طرح جایزه دوک ادینبورگ فرصت هایی برای رشد شخصی دانش آموزان فراهم می کند. دلتا می‌داند که موفقیت فراتر از دانش‌آموزان است، به همین دلیل است که آنها رفاه دانش‌آموز را با یک متخصص سلامت روان اختصاص داده‌اند.
از کارکنان

مدرسه دلتا با تمرکز بر نیازهای فردی و ارائه یک محیط حمایتی، به دانش آموزان کمک می کند تا گام های خود را بیابند و به پتانسیل کامل خود دست یابند.



دیدگاهتان را بنویسید