کایل کندی – سفر با بنیاد برای خوب – مجله Consett


عکس های کایل کندی

کایل کندی، یک دانشجوی با استعداد عکاسی در دانشگاه ساندرلند، اخیراً پروژه‌ای قابل توجه را با بنیاد خیریه مستقر در Consett، Foundation For Good (FFG) انجام داده است.

چیزی که به عنوان یک فرصت داوطلبانه ساده شروع شد، به سرعت به یک تجربه بسیار پرارزش تبدیل شد و مهارت ها و اشتیاق کایل به عکاسی را به نمایش گذاشت و در عین حال از یک هدف حیاتی محلی حمایت کرد.

کایل که در ابتدا به دنبال یک پست فیس بوک به دنبال یک عکاس برای بانک غذای FFG بود، به زودی متوجه شد که کار این موسسه خیریه بسیار بیشتر است.

FFG خدمات ضروری از جمله غذا، لوازم بهداشتی و حتی کالاهای سفید را همراه با حمل و نقل و پشتیبانی سوخت به جامعه ارائه می دهد. دامنه دسترسی آنها با برنامه های رفاهی برای بزرگسالان و جوانان، یک باشگاه بوکس و ارائه آموزش های جایگزین گسترش می یابد.

یکی از اولین ماموریت های کایل عکاسی از سفیران برای تگ کامبت بود، ورزش منحصر به فردی که توسط مدیر عامل FFG فریزر نیل طراحی شده بود. Tag Combat جایگزین امن تری برای بوکس است که برای افراد دارای معلولیت مناسب است. رقابت‌کنندگان جلیقه‌هایی با برچسب‌های ولکرو می‌پوشند تا تگ‌های حریف خود را بدون آسیب رساندن حذف کنند. این ورزش با همکاری احتمالی در افق با Dosport UK در حال افزایش است.

از زمان پیوستن به FFG، کایل طیف وسیعی از تصاویر تاثیرگذار، از پرتره کارکنان گرفته تا امکانات خیریه را ثبت کرده و حتی یک ویدیوی تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی خود تهیه کرده است. کار او نه تنها تلاش های باورنکردنی FFG را برجسته می کند، بلکه تجربه رو به رشد او به عنوان یک عکاس را نیز منعکس می کند. سفر کایل با FFG گواهی بر قدرت ترکیب استعداد با خدمات اجتماعی است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم مسیر خلاقانه او به کجا می رسد.


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید