اکتبر 2024 – تحریریه مجله Consett – مجله Consett


خوانندگان محترم Consett

به شماره اکتبر مجله Consett خوش آمدید! ما خوشحالیم که نسخه دیگری پر از اخبار محلی مثبت، داستان‌های دلگرم‌کننده و ویژگی‌هایی که بهترین‌های Consett را جشن می‌گیرند را برای شما به ارمغان می‌آوریم. روی جلد این شماره عکس فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد که استفن فینچ از باشگاه کریکت شاتلی بریج ارسال کرده است و به زیبایی حرکت ورزش و شدت بازیکنان را به تصویر می‌کشد.

در صفحه 4، Consett Lions Club به ما از پروژه‌های اجتماعی الهام‌بخش خود، از یک رویداد کمک‌های اولیه تا کمک‌های سخاوتمندانه غذا، اطلاع می‌دهد. فداکاری آنها برای ایجاد تفاوت می درخشد. همچنین در صفحه 4 ما به تلاش های باورنکردنی انجمن حامیان Consett & District ساندرلند اشاره می کنیم که بیش از 50000 پوند برای آسایشگاه Willow Burn جمع آوری کردند – گواهی واقعی برای
قدرت حمایت محلی

صفحه 5 شرح لذت بخش جویس شاو را از غذای اصلی شمال شرق، پودینگ نخود، همراه با داستان دلپذیر شکلات بلفری، یک شکلات سازی محلی که طعم های برزیلی و بریتانیایی را در هم می آمیزد، برای شما به ارمغان می آورد. در صفحه 7 ما بورس تحصیلی روتاری را جشن می گیریم، که به دانش آموزان محلی در تحصیل کمک می کند، و گوسفندان ماهر ماگلزویک که سنت باستانی را زنده نگه می دارند.

ما خوشحالیم که بازگشایی تئاتر امپراتوری را در صفحه 9، پس از یک بازسازی اساسی اعلام می کنیم، تا اطمینان حاصل شود که این مکان نمادین برای سال های آینده همچنان سرگرم کننده خواهد بود. صفحات 10 و 11 فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای کسب‌وکارهای محلی از طریق برنامه رشد کسب‌وکار دورهام، ارائه کمک‌های بلاعوض برای کمک به رشد کسب‌وکارها نشان می‌دهند.

در صفحه 12 از روایت طنز لورین ویتمن لذت خواهید برد و در صفحات 13 و 14 پیش نمایش یک نمایشگاه فوق العاده از کمیک های هنرمندان محلی فیل بارتل و جان بگنال را مشاهده می کنیم. ما همچنین Relmans، سبزی فروش مورد اعتماد Consett را به مدت 27 سال برجسته می کنیم و آخرین پیشرفت های CAV Systems، یک رهبر جهانی در فناوری هوانوردی را که در اینجا در Consett مستقر است، بررسی می کنیم.

در نهایت، تخصص The Frame House را برجسته می‌کنیم، یک تجارت محلی که بیش از 30 سال است که قاب‌های زیبا می‌سازد، و جوی آلن، کمیسر پلیس و جنایت را در حالی که به دنبال نظرات جامعه برای شکل دادن به آینده پلیس در شهرستان دورهام و دارلینگتون است، می‌شنویم.

ما در مجله Consett مفتخریم که اخبار محلی را رایگان و مثبت ارائه می کنیم که هر ماه جامعه را گرد هم می آورد. از تبلیغ‌کنندگان، مشارکت‌کنندگان، مارکو السی، بری کرخام و کل تیم در مجله Consett برای امکان‌پذیر کردن این موضوع بسیار سپاسگزاریم.

امیدواریم از خواندن لذت ببرید!



دیدگاهتان را بنویسید