بورسیه روتاری برای دانشجویان محلی – مجله Consett


Consett Rotary اخیراً میزبان یک رویداد ارائه در Consett Golf Club برای تجلیل از سه دانش آموز محلی بود که از دکتر ترودی استوارت کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند تا به تحصیلات بیشتر خود کمک کند.

قبل از ورود به دانشگاه، دکتر استوارت تحت حمایت باشگاه روتاری استنلی برای گرفتن مدرک و در نهایت دکترا بود. او که اکنون یک متخصص برجسته در زمینه گفتار درمانی خود است، می خواست به روشی مشابه به دانش آموزان محلی کمک کند. از آنجایی که باشگاه روتاری استنلی دیگر وجود ندارد، برخی از اعضای Consett Rotary و تام کندی – یکی از دریافت کنندگان سابق بورسیه روتاری – به رهبری برایان استوبز، وسیله ای برای هدایت کمک های سخاوتمندانه شدند.

با مؤسسات آموزشی محلی تماس گرفته شد و سه دانش آموز با کمک رهبران فرم ششم و روتاریان کارن بریرلی و نورمن سلار انتخاب شدند. دانش آموزان بورسیه تحصیلی را به طور مساوی تقسیم می کنند.

کیگان شاو از کالج نیو دورهام که در رشته علوم محیطی تحصیل می کند، سم بوش از سنت بدز لانچستر در حال تحصیل در تاریخ و بتانی جکسون از کالج Derwentside که هوش مصنوعی را مطالعه می کند جوایز خود را اهدا کردند.

دکتر استوارت در پایان ارائه وقتی که رئیس جمهور راب گرینتر، به نمایندگی از باشگاه روتاری Consett، جایزه بورس تحصیلی روتاری پل هریس را به خاطر مشارکت سخاوتمندانه او در کمک به دیگران به او اهدا کرد، شگفت زده شد.


بنر داستان خود را بگویید - مطالب را به مجلات فایرفلای ارسال کنید

یکی از همکاران مجله Consett شوید



دیدگاهتان را بنویسید