به ما بپیوندید تا به شکل گیری آینده پلیس در شهرستان دورهام و دارلینگتون کمک کنیم – مجله Consett


توسط جوی آلن

این یک افتخار مطلق است که به عنوان کمیسر پلیس و جنایت در شهرستان دورهام و دارلینگتون به جوامع خود خدمت کنیم.

اولین دوره من موفقیت فوق العاده ای بوده است و من باید از بسیاری از شما برای این دستاوردها تشکر کنم.

در سال 2021، شما نقش مهمی در کمک به من در شناسایی مسائلی ایفا کردید که باعث می‌شود جوامع ما احساس ناامنی کنند و بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارند. اولین طرح پلیسی و جنایت من بر اساس ارائه یک حضور پلیسی قوی و قابل مشاهده در محله هایمان – همانطور که شما درخواست کردید – ساخته شد و اکنون، در حالی که طرح پلیس و جنایت جدید خود را در سال 2025/29 توسعه می دهم، یک بار دیگر از شما کمک می خواهم تا مسیری را برای پلیس در چهار سال آینده تعیین کرد.

در اوایل این ماه، من یک نظرسنجی را راه‌اندازی کردم تا صدای شما را در مورد طیف وسیعی از مسائل ایمنی عمومی و تهدیدات نوظهور جلب کنم.

اینها عبارتند از ASB، مصرف و عرضه مواد مخدر، رانندگی خطرناک، دوچرخه های خارج از جاده و گزارش جرم، زیرا اینها مسائلی هستند که اغلب پیش روی من قرار می گیرند. آمارها نشان می دهد که الکل و مواد مخدر یک عامل محرک در بسیاری از جرایم گزارش شده به پلیس هستند و مهم است که به عنوان بخشی از رویکرد خود در مبارزه با جرم به این موضوعات بپردازیم.

اگر هنوز وقت نکرده‌اید نظرسنجی را پر کنید، ما در هفته‌های آینده در مجموعه‌ای از نمایش‌ها، بازارهای کشاورزان و سایر رویدادهای عمومی شرکت خواهیم کرد که در آن می‌توانید با اعضای تیم من ملاقات کنید و چهره داشته باشید. چت رو در رو با خودم، شما، معاون من گراهام هال یا کارمندان کلیدی OPCC درباره پیشرفت هایی که می خواهید ببینید.

این یک برنامه شلوغ است که ما را می بیند که در سراسر کانتی دورهام و دارلینگتون سفر می کنیم و مردم محلی را در خط مقدم تغییر پلیس قرار می دهیم. برای من مهم است که با ساکنان و مشاغل از هر طبقه اجتماعی، پیشینه‌ها و جوامع، از کشاورزان و مالکان گرفته تا والدین، دانش‌آموزان، رهبران مدنی، داوطلبان و کارگران جوانان صحبت کنیم، بنابراین لطفاً بیایید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر برای بازخورد شما ارزش قائل هستیم. برنامه من برای پلیس و جرم و جنایت، برنامه شما برای پلیس و جنایت است. مسائلی که برای شما مهم هستند برای من مهم هستند و دیدگاه‌های شما، همراه با داده‌های جرم و مکاتبات عمومی با دفتر من، نحوه برخورد ما را با مسائل مبرم ایمنی شما در چهار سال آینده شکل خواهد داد.

لطفاً به یکی از رویدادهای ما بیایید و صدای خود را به حساب بیاورید – تفاوت ایجاد خواهید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید