این دستگیری زمانی صورت گرفت که یک کامیون نظامی از سد پلیس عبور کرد


پلیس راننده خودرو را دستگیر کرده است (تصویر: SWNS)
پلیس راننده خودرو را دستگیر کرده است (تصویر: SWNS)


– تبلیغات –

در پی وقوع حادثه ای که در آن کامیون نظامی از سد پلیس راه افتاد، مرد 41 ساله بازداشت شد. مأموران در ساعت 4:40 بعدازظهر یکشنبه به گزارشی مبنی بر تهدیدهای این مرد علیه یکی از ساکنان در آدرسی در نورتون فیتزوارن، نزدیک تاونتون، پاسخ دادند.

این فرد در بدو ورود با یک دستگاه کامیون شخصی از آدرس ذکر شده متواری شد و در پی آن با دو خودروی پلیس برخورد کرد. به گفته پلیس، خوشبختانه گزارشی از مصدومیت گزارش نشده است.

این مرد دستگیر شد و در حال حاضر در بازداشت پلیس است.

پلیس آون و سامرست گفت که در این حادثه در مجموع 9 خودرو از جمله چهار خودرو پلیس آسیب دیده اند. کامیون پس از عبور از سد معبر که خسارت قابل توجهی به خودروهای پلیس وارد کرد، با خودروی پارک شده و تابلوی راهنمایی نیز برخورد کرد.

سپس این فرد به سمت پل A361 بر روی M5 در سامرست، در حدود 6 مایلی صحنه اصلی، ادامه داد و خودرو را رها کرد.

سخنگوی پلیس آون و سامرست گفت: «یک مرد 41 ساله در پی یک سری حوادث بعد از ظهر امروز (یکشنبه 10 سپتامبر) در منطقه تاونتون دستگیر شد.

ماموران در حدود ساعت 4:40 بعد از ظهر به آدرسی در نورتون فیتزوارن فرستاده شدند که یک مرد ساکن را تهدید کرده و به اموال آسیب رسانده است.

این مرد آدرس را در یک کامیون نظامی بزرگ زمانی که افسران وارد شدند، قبل از سوار کردن وسیله نقلیه به دو خودروی پلیس که جاده را مسدود کرده بودند، ترک کرد و خسارت زیادی به آنها وارد شد.

«خوشبختانه در این حادثه به پلیس و شهروندان آسیبی نرسید.

این مرد متعاقباً به سمت پل هوایی A361 M5 رفت و در آنجا از وسیله نقلیه خارج شد و از نرده بالا رفت و باعث شد بزرگراه در هر دو جهت بسته شود. این مرد 25 دقیقه بعد دستگیر شد و همچنان در بازداشت پلیس است.



دیدگاهتان را بنویسید