بسته شدن تمام فروشگاه های Wilko منجر به از دست دادن 12500 شغل می شود


فروشگاه Wilko (stock.adobe.com)
فروشگاه Wilko (stock.adobe.com)


– تبلیغات –

GMB گزارش می دهد که انتظار می رود تمام 400 شعبه خرده فروشی Wilko تا اوایل اکتبر تعطیل شوند و به طور بالقوه همه 12500 کارمند مرتبط با زنجیره را جابجا کنند.

مدیران PwC صبح دوشنبه این خبر را به اتحادیه اعلام کردند و وضعیت رو به گسترش را تأیید کردند. در نتیجه، GMB اکنون ادعا می کند که احتمال اینکه همه کارکنان Wilko با تعدیل شوند افزایش یافته است.

این پیشرفت به دنبال گزارش قبلی اسکای نیوز است که شکست یک معامله نجات مربوط به مالک HMV را فاش کرد.

PwC ترجیح داد در این مورد اظهار نظر نکند.

ویلکو، برندی که برای چندین دهه متعلق به خانواده ویلکینسون بوده است، ماه گذشته وارد مدیریت شد. نادین هاتون، افسر ملی GMB، توسعه را به عنوان “ضربه نهایی” برای برند کالاهای خانگی با تخفیف توصیف کرد.

او گفت: «ویلکو خیلی بیشتر از یک برند، خرده‌فروش یا محصولاتی بود که می‌فروخت، این هزاران عضو تیم وفادار بودند که اکنون با آینده‌ای مبهم روبرو هستند.

شاید سال‌ها پیش ویلکو دیگر یک برند خانوادگی واقعی نبود، اما کارکنان روحیه خانوادگی واقعی ویلکو را تا آخر زنده نگه داشتند. خانواده ای که همکاران ویلکو برای خود ساخته اند بیش از همه دلتنگ خواهند شد.”

وی افزود: این یک تراژدی بدون دلیل نیست. ویلکو باید در یک بخش خرده‌فروشی مقرون‌به‌صرفه رشد می‌کرد، اما توسط صاحبان مشاغل شکست خورد… هیچ کارگری باعث سقوط ویلکو نشد.

“اما آنها کسانی هستند که رنج می برند – در حالی که مالکان بدون آسیب از آنجا فرار می کنند. GMB کمپین خود را برای آوردن صاحبان این شکست به عدالت متوقف نخواهد کرد.

B&M European Value Retail قبلاً برای خرید 51 فروشگاه Wilko با برنامه هایی برای تغییر نام تجاری آنها، قراردادی منعقد کرده است. سرنوشت کارمندان Wilko در آن شعب همچنان نامشخص است، زیرا مشخص نیست که آیا زنجیره تخفیف هر یک از آنها را حفظ یا دوباره استخدام خواهد کرد.

پی دبلیو سی پیش از این حدود 1600 اخراج و تعطیلی 52 فروشگاه در این هفته را تایید کرده بود. تلاش آنها برای یافتن خریدار برای این شعب بی نتیجه بود.

فروشگاه های زیر در روز سه شنبه 12 شهریور تعطیل خواهند بود:

اکتون

آلدرشات

پارس سگ

اسقف اوکلند

بلچلی اف اف

Brownhills

کامبرلی

پارک خرده فروشی خلیج کاردیف

فالموث

هارپوری

ایروین

لیورپول اج لین

لاندینو

Lowestoft

مورلی

نلسون

پورت تالبوت

جاده

استافورد

تونبریج ولز

ویکفیلد

وستون-سوپر ماری

وست وود کراس

وینسفورد

فروشگاه های زیر پنجشنبه 14 شهریور تعطیل خواهند بود:

اشفورد

Avonmeads

بانبری

بارو در فرنس

بازیلدون

یک دره زیبا

برنلی (حرکت)

کلایدبانک

کورتنود

داگنهام

دیوزبری

اکلس

فولکستون

یارموث بزرگ

چکش ساز

هادرزفیلد

موریستون

نیو مالدن

سپر شمالی

کوئین استریت کاردیف

ریل

اسکله ساوتهمپتون-وست

سنت آستل

استاکپورت

ترورو

اوتوکستر

والسال

واکینگ



دیدگاهتان را بنویسید