تحریریه مجله Consett ژوئن 2024 – مجله Consett


به شماره ژوئن 2024 مجله Consett، منبع اخبار جامعه شما از اوت 2012 خوش آمدید.

در حالی که چاپ 139 مجله رایگان چاپی خود را منتشر می کنیم، مفتخریم که چشم اندازی تازه از اخبار و رویدادهای محلی ارائه می دهیم، با تمرکز بر داستان های مثبت و نشاط آور که واقعاً روح منطقه ما را منعکس می کند. برخلاف سایر رسانه‌هایی که ممکن است محتوای هیجان‌انگیز و تفرقه‌انگیز را در اولویت قرار دهند، مجله Consett همچنان به پرورش روحیه جامعه و همکاری اختصاص دارد.

این شماره دارای ویژگی هایی است که انعطاف پذیری و خلاقیت ساکنان و مشاغل Consett را به نمایش می گذارد. از هنر گل‌فروشی با قرن‌ها قدمت گل‌فروش Beveridge تا شیوه‌های نوآورانه در Apheya Animal Nutrition، ما استعدادهای محلی را برجسته می‌کنیم که شخصیت جامعه ما را تقویت می‌کنند. پوشش ما از نتایج ستودنی Ofsted در مدرسه Bishop Ian Ramsey در Medomsley همچنین برتری آموزشی را درست در آستان ما جشن می گیرد.

علاوه بر این، ما به حمایت و تشویق مشاغل محلی ادامه می دهیم و نقش حیاتی آنها را در سلامت اقتصادی جامعه خود درک می کنیم. در این ماه همچنین بررسی می کنیم که چگونه تغییرات موقت، مانند نوسازی مک دونالد و وترسپون، می تواند به بازتاب گسترده تری در مورد اقتصاد محلی، پایداری و پاکیزگی شهر ما منجر شود.

در مجله Consett، ما معتقدیم که روزنامه‌نگاری محلی قدرت عظیمی دارد. این باور بدون حمایت و مشارکت برجسته سازمان هایی مانند Consett in Focus و شرکت های بزرگ محلی که با ما تبلیغات می کنند امکان پذیر نخواهد بود. نظرات آنها نه تنها به ما امکان می دهد شما را در جریان قرار دهیم، بلکه به شما الهام می بخشد. با مستقل ماندن و تمرکز بر علایق و موفقیت Consett، هدف ما ایجاد یک جامعه قوی تر، یک داستان در یک زمان است.

از اینکه در جشن گرفتن بهترین های Consett به ما پیوستید متشکریم – این هم یک ماه دیگر از داستان های عالی و موفقیت های مشترک.

اگر داستانی دارید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، مهم نیست که چقدر کوچک یا پیش پا افتاده، ما می خواهیم در مورد آن بشنویم. مطالب را اینجا ارسال کنید

با قدردانی و سپاس،
بری کرخام، مارکو السی و همه کسانی که بیش از یک دهه تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به این ماهنامه رایگان اختصاص داده اند.

PS داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارید یا می خواهید کسب و کار محلی خود را تبلیغ کنید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم! مشارکت های شما به برجسته کردن بهترین Consett و حمایت از جامعه پر جنب و جوش ما کمک می کند. بیایید با هم رشد کنیم!


کمک های مالی برای کسب و کار Consett



دیدگاهتان را بنویسید