سه سال پس از ربوده شدن، زنی فلج اولین کلمه خود را به زبان می آورد


آنجل لین.. عکس: پلیس لسترشایر © انتشار مطبوعاتی
آنجل لین.. عکس: پلیس لسترشایر © انتشار مطبوعاتی


– تبلیغات –

زنی که بر اثر ربوده شدن توسط دوست پسر سابقش و به دنبال آن سقوط از وانت 60 مایل در ساعت دچار فلج و آسیب مغزی شده بود، اخیرا اولین کلمه خود را در سه سال اخیر به زبان آورد.

در سپتامبر 2020، آنجل لین، که اکنون 22 ساله است، توسط چای باوسکیل به زور از خیابان های روتلی، لسترشایر، در پی یک مشاجره شدید برده شد. به گفته پلیس لسترشر، او بعداً در A6 نزدیک Loughborough مجروح شد.

در جریان بازدید اخیر از بیمارستان، نیکی لین، مادر انجل در برنامه صبح بخیر بریتانیا در ITV به اشتراک گذاشت که دخترش پس از سه سال بالاخره کلمه “مومیایی” را گفت.

او گفت: “من فقط وارد شدم و او ناله می کرد.”

“بنابراین به او گفتم: “فرشته، تو می‌دانی که اگر چنین صداهایی در می‌آوری، باید بتوانی چیزی بگویی.”

و سپس من شروع به ایجاد صدا کردم و او آن را فاش کرد.

من هیچ هشدار یا چیزی نداشتم که او قرار است صحبت کند. هرگز فکر نمی کردم که او دوباره صحبت کند.

در ژانویه 2022، چای باوسکیل، که در آن زمان 20 ساله بود و در سیستون، لسترشر زندگی می کرد، به مدت هفت سال و نیم زندانی شد. این به دنبال محکومیت او به اتهام آدم ربایی، اجبار و کنترل رفتار و انحراف مسیر عدالت پس از محاکمه در دادگاه سلطنتی لستر بود.

در ماه مارس همان سال، محکومیت Bowskill به 12 سال افزایش یافت، با این شرط که او باید حداقل دو سوم این مجازات را بگذراند. این تصمیم توسط قاضی صادر می شود.

روکو سانسوم، همچنین 20 ساله و ساکن بیرستال، لسترشر، در این حادثه شریک جرم بود. او به جرم آدم ربایی مجرم شناخته شد و ابتدا به ۲۱ ماه زندان محکوم شد. قضات دادگاه تجدید نظر حکم او را تغییر ندادند.



دیدگاهتان را بنویسید