پنج باشگاه که عزیزان سالخورده شما باید برای کاهش انزوا به آنها ملحق شوند – مجله Consett


انزوا یکی از سخت ترین چالش هایی است که با افزایش سن با آن مواجه می شویم. در واقع، تخمین زده می‌شود که از هر پنج نفر بالای 65 سال، یک نفر در بریتانیا و اروپا احساس تنهایی می‌کند، که آن را به یک مسئله بهداشت عمومی فوق‌العاده مهم تبدیل می‌کند.

این یکی از دلایل بسیاری است که بسیاری برای اجتناب از تنهایی و همراهی با دیگران به خانه های سالمندان نقل مکان می کنند.

با این حال، برای کسانی که هنوز در خانه زندگی می کنند، به خصوص تنها، کارهای زیادی وجود دارد که می توان برای کاهش انزوا و تنهایی انجام داد. تشویق عزیزان برای پیوستن به باشگاه‌ها می‌تواند با شرکت در سرگرمی‌هایی که از آنها لذت می‌برند و همچنین لذت بردن از همراهی با دیگران و ملاقات با افراد همفکر، راهی عالی برای انجام این کار باشد.

بنابراین اگر نگران یکی از عزیزان مسن هستید، در اینجا پنج باشگاه وجود دارد که می توانند به کاهش انزوا کمک کنند…

دانشگاه برای سن سوم (U3A)

جستجوی دانشگاه برای سن سوم یک راه عالی برای شروع به جستجوی فعالیت ها و فرصت ها با افراد همفکر است. این یک سازمان ملی برای افراد بازنشسته و نیمه بازنشسته است که به گروه های مختلف می پیوندند.

گروه‌های آموزشی و تفریحی برای همه علاقه‌ها، چه تاریخ، هنر، باغبانی، یادگیری زبان یا هر چیز دیگری، با کارگاه‌ها، کلاس‌ها و رویدادهای اجتماعی در سراسر کشور و آنلاین وجود دارد. این باعث افزایش سن فعال می شود و با آن فواید سلامتی زیادی همراه با کاهش تنهایی به همراه دارد.

مراکز اجتماعی محلی

به طور مشابه، بازدید از یک مرکز اجتماعی یا دسترسی به یک مرکز آنلاین یک راه عالی برای دیدن باشگاه‌ها و فعالیت‌های مختلفی است که به صورت محلی انجام می‌شوند.

مراکز اجتماعی کلاس‌ها و گروه‌هایی دارند که متناسب با همه علایق هستند، از ورزش گرفته تا باشگاه‌های کتاب، گروه‌های صنایع دستی، کلاس‌های رقص و خیلی چیزهای دیگر. آنها مرکز جامعه و مکانی درخشان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ایجاد دوستی های جدید با افرادی هستند که احتمالاً در گوشه و کنار زندگی می کنند!

گروه های پیاده روی

فعال ماندن بخش مهمی از پیری است و گروه‌های پیاده‌روی زیادی برای همه توانایی‌ها وجود دارد. هر منطقه محلی دارای یک گروه در حال اجرا است، و لایک‌های فیسبوک و صفحات انجمن اغلب مکان خوبی برای یافتن آن هستند.

این می تواند برای کاهش تنهایی و همچنین بهبود خلق و خو، تسکین اضطراب و افزایش رفاه کلی شگفت انگیز باشد.

سازمان های داوطلبانه

داوطلبانه یکی از راه‌های معنی‌دار برای عزیزان سالخورده است تا با مردم در ارتباط باشند و همچنین به جامعه محلی کمک کنند. راه های زیادی وجود دارد که افراد می توانند داوطلب شوند.

در مورد آنچه آنها علاقه مند هستند فکر کنید و در مورد نقش هایی که ممکن است در دسترس باشد تحقیق کنید. این می تواند یک تغییر در یک مغازه خیریه، مهماندار در پارکرون، داوطلب شدن در یک بانک مواد غذایی، باغبانی در یک پارک محلی یا چیزی مشابه باشد. احتمالات بی نهایت هستند.

باشگاه های اجتماعی برای سالمندان

در نهایت، در واقع باشگاه‌های اجتماعی برای افراد مسن در مکان‌های مختلف، از میخانه‌ها گرفته تا باشگاه‌های فوتبال، با خیریه‌ها و غیره وجود دارد. آنها مکانی عالی برای روزهای بیرون رفتن، صبحانه های قهوه، سفرهای تئاتر و موارد دیگر هستند.

آنها می توانند حس تعلق واقعی را ایجاد کنند و دوستی های پایداری ایجاد کنند که می تواند واقعاً غنی باشد.



دیدگاهتان را بنویسید