پنج بهترین مکان شنای وحشی در بریتانیا – مجله Consett


شنا در بیابان در سال‌های اخیر به یک ضربه واقعی در میان مردم بالا و پایین کشور تبدیل شده است، عمدتا به عنوان راهی برای مراقبت از سلامت روان آنها.

این در زمانی اتفاق می‌افتد که افراد بیشتری با مشکلات سلامت روان، مشکلات الکل و حتی مشکلات مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کنند و برای بازگرداندن زندگی خود به دنبال مشاوره اعتیاد هستند.

شنای وحشی اغلب توسط مشاوران به‌عنوان مکانیزم مقابله سالم‌تر برای استرس‌ها و فشارهای زندگی توصیه می‌شود که باعث می‌شود ما به یک شیشه شیر دست دراز کنیم یا سلامت روان‌مان از کنترل خارج شود، و می‌تواند واقعاً زندگی را تغییر دهد و تقریباً بعد از شما اعتیادآور باشد. آن را بخر.

شنای وحشی زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است، بنابراین اگر می‌خواهید به آن دست بزنید یا شناگری به دنبال نقاط داغ جدید هستید، در اینجا پنج مورد از بهترین مکان‌های این کشور را معرفی می‌کنیم.

دریاچه ویندرمر، کامبریا

شاید تعجب آور نباشد که با منطقه دریاچه شروع کنیم، و حتی کمتر تعجب آور است که بدانیم برای شنای وحشی فوق العاده است.

Windermere بزرگترین دریاچه طبیعی در انگلستان و مکانی عالی برای بسیاری از علاقه مندان به شنا است. این یک مقصد مورد علاقه در کشور برای بسیاری است و 10.5 مایل آب های شفاف و دلپذیر را ارائه می دهد.

چندین نقطه دسترسی وجود دارد، اما انتهای Ambleside محبوب ترین مورد در بین شناگران است. نه تنها آب‌ها خوب و تمیز هستند، بلکه اطراف تپه‌های غلتکی آن را به مکانی واقعاً شگفت‌انگیز برای لذت بردن از یک شنا با طراوت تبدیل کرده است.

ریور وای، هرفوردشایر

Wye به خاطر انگور فرنگی سیاه ملایم و آب‌های شفافش معروف است و Symonds Yat یکی از بهترین نقاط غواصی است. برای خانواده ها و شناگران با تجربه کمتر ایده آل است زیرا آب ها کم عمق هستند.

ساحل رودخانه جنگل‌ها و مراتع سرسبز را فراهم می‌کند و پس‌زمینه زیبایی را ایجاد می‌کند تا واقعاً خود را در آن گم کنید و هنگام شنا کردن و طراوت در آب‌های خنک و شفاف، استراحت کنید.

Llyn y Fan Fach، Brecon Beacons

برای کسانی که به دنبال شنای ماجراجویانه تر در طبیعت هستند، Llyn y Fan Fach در Brecon Beacons ضروری است. این دریاچه کوهستانی دورافتاده در زیر قله‌های دراماتیک Carmarthen Fens، شنای واقعاً جادویی را ارائه می‌کند. آب‌های شفاف و شفاف دریاچه از نهرهای کوهستانی تغذیه می‌شوند و شنای خنک و نشاط‌آوری را برای شما به ارمغان می‌آورند. چشم انداز اطراف، با زیبایی ناهموار و چشم اندازهای پانوراما، به جذابیت این مکان شنای وحشی می افزاید. Llyn y Fan Fach نیز غرق در فولکلور ولز است و حسی از عرفان را به شنای شما می بخشد.

استخرهای پری، جزیره اسکای

برای هر شناگر وحشی مشتاق، سفر به جزیره اسکای و استخرهای پری واقعاً ضروری است. این یک فضای واقعا جادویی با استخرهای شفاف است که توسط آبشارهای آبشاری کوه های کویلین تغذیه می شود.

استخرهای پری در دره گلن بریتل واقع شده اند و تقریبا غیرزمینی هستند. استخرهای متعددی وجود دارد که چیزی برای همه توانایی ها و همچنین مناطق کم عمق زیبا ارائه می دهد

رودخانه دارت، دوون

رودخانه دارت در دوون برخی از زیباترین نقاط شنای وحشی در بریتانیا را ارائه می دهد. دارت میت، جایی که رودخانه های شرق و غرب دارت به هم می رسند، نقطه شروع محبوب برای شناگران است. آب های زلال و تمیز و جریان های آرام رودخانه آن را برای شنای آرامش بخش ایده آل کرده است. رودخانه دارت از میان پارک ملی مسحورکننده دارتمور می گذرد و پس زمینه طبیعی خیره کننده ای از جنگل های باستانی، رخنمون های صخره ای و تپه های غلتان را فراهم می کند. استخر شارا، یک نقطه منزوی در پایین دست، به ویژه در میان شناگران وحشی محبوب است. زیبایی آرام و دست نخورده رودخانه دارت آن را به مکانی ایده آل برای ارتباط مجدد با طبیعت و لذت بردن از شنای با طراوت تبدیل می کند.



دیدگاهتان را بنویسید