گردشگران در یک تصادف در خیابان بدنام رم جان خود را به طرز فجیعی از دست دادند


افسران پلیس در صحنه © Emanuele Valeri/ANSA از طریق ZUMA Press/REX/Shutterstock
افسران پلیس در صحنه © Emanuele Valeri/ANSA از طریق ZUMA Press/REX/Shutterstock


– تبلیغات –

دو گردشگر ایرلندی بر اثر برخورد شدید خودرو در قلب رم پایتخت ایتالیا جان خود را به طرز فجیعی از دست دادند.

طبق گزارش نشریه ایتالیایی Corriere، مردان 59 و 60 ساله در ساعت 13:50 به وقت محلی (ساعت 12:50 بعد از ظهر به وقت محلی) روز پنجشنبه در حال حرکت در یک تقاطع کنترل شده در رم بودند که یک فورد فیستا با آنها برخورد کرد.

پس از این برخورد شدید، راننده 54 ساله برای ارائه کمک از وسیله نقلیه خود پیاده شد و EMS در محل حاضر شد.

با وجود تمام تلاش‌های راننده و امدادگران، متاسفانه اتباع ایرلندی که گمان می‌رود بر اثر جراحات وارده در اثر برخورد جان باختند، نجات پیدا نکردند.

راننده که هویتش در حال حاضر نامشخص است، متعاقباً به بیمارستان Sant'Eugenio منتقل شد زیرا او نیز در این تصادف دلخراش جراحات وارده شده است.

عکس هایی از صحنه تصادف توسط ماموران پلیس در محیطی محافظت شده ثبت شد. یک کلاه حصیری رها شده که گمان می رود متعلق به یکی از قربانیان باشد، روی آسفالت قرار دارد.

برای تسهیل در تحقیقات اولیه توسط نیروی انتظامی، یک باند تردد به روی تردد وسایل نقلیه بسته شد. طبق گزارش کوریره، یکی از جنبه های مهمی که ماموران باید تعیین کنند این است که آیا راننده هنگام برخورد با دو گردشگر ایرلندی از چراغ قرمز عبور کرده است یا خیر.

این حادثه غم انگیز در via Cristoforo Colombo رخ داد، جاده ای که به دلیل طبیعت خطرناکش شناخته می شود، واقع در منطقه مسکونی و تجاری Eur در حومه جنوبی رم. شایان ذکر است که همین دو هفته پیش در شب 3 مردادماه جوانی 19 ساله در حالی که سوار بر موتور سیکلت خود در همین جاده بود جان خود را از دست داد. علاوه بر این، تنها ده روز قبل، مدیر یک استراحتگاه ساحلی معروف در اوستیا، در نزدیکی رم، نیز در حین رانندگی با موتورسیکلت دچار سانحه مرگبار شد.

اعتقاد بر این است که سرعت بیش از حد رانندگان عامل اصلی در بیشتر این برخوردها است.



دیدگاهتان را بنویسید