یک قاتل محکوم فراری که از روی دیوار پرید


ماموران اجرای قانون در جستجوی کاوالکانته هستند.  عکس: AP © Associated Press
ماموران اجرای قانون در جستجوی کاوالکانته هستند. عکس: AP © Associated Press


– تبلیغات –

یک قاتل مجرم که با استفاده از تکنیک منحصر به فرد “راه رفتن خرچنگ” روی دیوارهای زندان از زندان فرار کرده بود، پس از دو هفته تعقیب و گریز گسترده دستگیر شد.

در 31 آگوست، دانلو کاوالکانته با موفقیت از زندان شهرستان چستر در پنسیلوانیا فرار کرد. تصاویر دوربین مداربسته مرد 34 ساله را با استفاده از روشی غیر متعارف برای فرار از دستگیری دستگیر کردند.

او خود را بین دو دیوار موازی در حیاط تفریحی زندان دراز کرد که به او اجازه داد از آنها بالا برود. سپس کاوالکانته از روی سیم‌های خاردار و پشت بام عبور کرد و توانست از شناسایی توسط نگهبان زندان مستقر در برج دیدبانی روی پشت بام جلوگیری کند و بدین ترتیب فرار جسورانه خود را کامل کرد.

فرار کاوالکانته بیش از یک ساعت بدون توجه بود تا اینکه نگهبانان زندان افراد را شمارش کردند. متعاقباً یک تعقیب و گریز گسترده آغاز شد که صدها پلیس محلی و ایالتی و همچنین مأموران فدرال را درگیر می‌کردند که همگی برای یافتن او اختصاص داشتند.

با این حال، روز چهارشنبه، یک منبع موثق مجری قانون به NBC News تایید کرد که آنها با موفقیت قاتل محکوم را دستگیر کردند.

“من با افتخار اعلام می کنم که این شی مهار شده است. تکرار می‌کنم، موضوع در بازداشت است.» یکی از مقامات شهرستان چستر در یک تماس رادیویی صبح چهارشنبه اعلام کرد.

دستگیری او تنها یک روز پس از آن صورت می گیرد که مجریان قانون در واکنش به مشاهده گزارش شده کاوالکانته در منطقه کاونتری جنوبی در شامگاه دوشنبه، یک محیط به شدت مستحکم ایجاد کردند.

در 16 آگوست، کاوالکانته به قتل یک دوست دختر سابق 33 ساله محکوم شد و پس از آن به دلیل چاقوکشی بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شد.

کاوالکانته همچنین در زادگاهش برزیل با اتهاماتی روبرو است، جایی که او به “قتل مضاعف” در ارتباط با قتل والتر جونیور موریرا دوس ریس در سال 2017 در شهرداری فیگوروپولیس متهم شده است.

این حادثه ظاهراً ناشی از بدهی‌ای بود که قربانی به خاطر تعمیر خودرو به او بدهکار بود.

کاوالکانته در حالی که در انتظار انتقال به زندان ایالتی برای گذراندن حبس ابد خود بود، در زندان شهرستان چستر زندانی شد.

سخنگوی شهرستان فاش کرد که یک محافظ 18 ساله کهنه کار که متوجه فرار کاوالکانته نشده بود از سمت خود اخراج شده است. به گفته سخنگوی این شهرستان، مشخص شد که نگهبان که هویتش ناشناس است، در حین انجام وظیفه در برج، یک تلفن همراه در اختیار داشت، که این نقض سیاست های زندان شهرستان چستر است.



دیدگاهتان را بنویسید