“بقایای بیگانه” چند صد ساله در محفظه های شیشه ای نمایش داده شده است



نمونه های مومیایی شده به سیاستمداران مکزیکو سیتی نشان داده شد © رویترز

بقایای دو شکل زندگی “بیگانه” به قانونگذاران مکزیکی ارائه شد.

نمونه های حفظ شده در محفظه های شیشه ای در طی یک ارائه رسمی در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شدند و شور و شوق قابل توجهی را در بین علاقه مندان به بشقاب پرنده (اشیاء پرنده ناشناس) ایجاد کرد.

به مقامات اطلاع داده شده است که این بقایا در کوسکو، پرو پیدا شده اند و گمان می رود که قدمت آنها حدود 1000 سال باشد.

این رویداد در مکزیکو سیتی توسط روزنامه‌نگار و محقق بشقاب پرنده، Jaime Mausan برگزار شد، که با سوگند شهادت داد که تقریباً یک سوم DNA نمونه‌ها «ناشناس» است و این بقایای آن‌طور که گزارش کردند به «فرایند تکامل زمینی ما» مربوط نیست. رسانه های مکزیکی

او در ارائه خود به دولت مکزیک و مقامات ایالات متحده گفت: «این نمونه‌ها بخشی از تاریخ تکامل ما بر روی زمین نیستند.

آنها موجوداتی نیستند که از سقوط بشقاب پرنده خارج شده باشند.

در عوض، آنها در معادن دیاتومه (جلبک) پیدا شدند و متعاقباً فسیل شدند.

با این حال، شایان ذکر است که در سال 2015 آقای موسان ادعایی درباره یک جسد مومیایی شده، که گمان می‌رود فرازمینی باشد، در نزدیکی نازکا در پرو پیدا کرد. این ادعا متعاقباً وقتی مشخص شد که آنها بقایای یک کودک انسان هستند، بی اعتبار شد.

در مورد این کشف اخیر، آقای Mausan به هیئت مکزیکوسیتی اطلاع داد که کارشناسان نمونه ها را در دانشگاه ملی خودمختار مکزیک به دقت بررسی کرده اند.

او توضیح داد که دانشمندان از تاریخ‌گذاری رادیوکربن برای جمع‌آوری شواهد DNA استفاده کردند و اشعه ایکس نشان داد که یکی از نمونه‌ها حاوی چیزی بود که به نظر می‌رسید «تخم‌ها» در داخل آن باشد.

مقامات کنگره گفتند که این اطلاعات آنها را به فکر و “نگرانی” و “ادامه صحبت در مورد آن” واداشت.

رایان گریوز، خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده که در ماه جولای گفت تعداد بشقاب پرنده ها یا UAP ها (پدیده های ناهنجار ناشناخته) به میزان قابل توجهی کمتر است، نیز در این مراسم شرکت کرد.

سال گذشته هفتاد و پنجمین سالگرد حادثه بشقاب پرنده رازول بود، رویدادی که تا به امروز نظریه پردازان را به خود مشغول کرده است.

بر اساس گزارش‌های رخ داده، گفته می‌شود که یک فضاپیمای بیگانه در صحرای نیومکزیکو در سال 1947 سقوط کرده است که به طور بالقوه منجر به بازیابی اجساد بیگانه می‌شود. برخی از نظریه پردازان مدعی هستند که این رویداد توسط دولت آمریکا سرپوش گذاشته شده است.

پست «بقایای بیگانه» قرن‌ها که در محفظه‌های شیشه‌ای به نمایش گذاشته شده‌اند اولین بار در خبر فوری امروز پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید