یک جوان 16 ساله در کانال جان باخت


لیدز و کانال لیورپول © Andrew Teebay Liverpool Echo
لیدز و کانال لیورپول © Andrew Teebay Liverpool Echo


– تبلیغات –

حادثه دلخراشی در گرم ترین روز سال رخ داد که یک پسر 16 ساله به طرز غم انگیزی در کانال لیدز-لیورپول در برنلی، لنکاوی جان خود را از دست داد.

این نوجوان ناشناس اواخر شب گذشته از کانال بیرون کشیده شد و تحقیقات پلیس را در پی داشت. ساعت 16:20 بعدازظهر شنبه با اورژانس تماس گرفته شد و جست و جوی فشرده آغاز شد.

متاسفانه جست و جو به پایان رسید که جسد بی جان پسر جوان درست قبل از ساعت 19:20 در آب کشف شد.

پلیس امروز تایید کرد که او در نزدیکی امپایر وی در شهر به داخل آب رفته است. سخنگوی این نیرو گفت: یک پسر 16 ساله در صحنه کشته شد و فکر ما در این لحظه سخت در کنار خانواده و عزیزان اوست. تحقیقات ما ادامه دارد.»

بریتانیا روز یکشنبه یک رویداد شدید آب و هوایی را تجربه کرد زیرا اداره هواشناسی رکورد هفتمین روز متوالی گرمای شدید 30 درجه سانتیگراد را تأیید کرد.

این موج گرمای بی امان در ماه سپتامبر طولانی ترین موج از نوع خود ثبت شده تا کنون را رقم زد. شایان ذکر است، شنبه به طور رسمی گرم ترین روز سال اعلام شد و دمای هوا در فرودگاه هیترو به 32.7 درجه سانتیگراد افزایش یافت.

یکشنبه یک نقطه عطف فوق‌العاده را در بریتانیا رقم زد زیرا هفتمین روز متوالی آب و هوای 30 درجه‌ای را رقم زد و کمبریج رکورد 32.5 درجه سانتی‌گراد را ثبت کرد.

برای مقابله با موج گرمای نگران‌کننده، آژانس ایمنی سلامت بریتانیا یک هشدار بهداشتی گرمایی کهربایی را که تقریباً تمام مناطق انگلیس را پوشش می‌دهد، تا ساعت 9 شب امشب صادر کرده است. این موج گرما از رکورد قبلی که در روز پنجشنبه ثبت شده بود، فراتر رفت، زمانی که ویسلی در ساری دمای سوزان 32.6 درجه سانتیگراد را ثبت کرد.

در سال گذشته، انگلستان و ولز روند نگران کننده ای را مشاهده کردند، به طوری که تخمین زده می شود 3271 مرگ بیشتر در طول گرمای تابستان رخ داده است.

تجزیه و تحلیل نشان داد که در آن موج های گرما، دما برای اولین بار از زمان شروع ثبت های تاریخی به رکورد 40 درجه سانتیگراد رسید. علاوه بر این، شرایط سخت منجر به تلفات غم‌انگیز شد، به طوری که حداقل ده‌ها نفر در ژوئیه 2022 جان خود را به دلیل حوادث غرق‌شدگی هنگام تلاش برای خنک شدن در آب‌های آزاد از دست دادند.

ایزابل اولیور، مدیر ارشد علمی UKHSA، پیشتر گفت: «این تخمین‌ها روشن می‌کند که دمای بالا می‌تواند منجر به مرگ زودرس برای افرادی شود که آسیب‌پذیر هستند. مرگ و میر بیش از حد بیش از حد در گرمترین روزهای امسال رخ داده است و گرم شدن آب و هوا به این معنی است که ما باید خود را با تابستان های گرمتر در آینده با ایمن زندگی کنیم.

دوره‌های طولانی هوای گرم خطر خاصی را برای افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی یا افرادی که نمی‌توانند خنک شوند، مانند افراد دارای ناتوانی‌های یادگیری و بیماری آلزایمر، ایجاد می‌کند.



دیدگاهتان را بنویسید