جولای 2024 – Consett، سرمقاله – مجله Consett


خوانندگان محترم Consett،

به شماره ژوئیه 2024 مجله Consett خوش آمدید، منبع مورد اعتماد شما از اخبار جامعه از آگوست 2012. همانطور که ما صد و چهلمین شماره خود را برای شما آورده ایم، همچنان داستان های مثبت و الهام بخشی را که جامعه ما را تعریف می کنند جشن می گیریم. در این ماه ما مشتاقیم که استعدادها و دستاوردهای متنوع ساکنان و مشاغل Consett را برجسته کنیم.

Bev Younger در The Dene بیش از یک دهه است که کیک های تعطیلات درست می کند. سفر او از پخت و پز برای عزیزان تا ایجاد یک تجارت نشان دهنده خلاقیت و فداکاری او است. هر کیک با دقت درست می شود و اغلب شخصی سازی می شود تا احساسات گیرنده را منعکس کند.

باشگاه تشویق کننده محلی ما، Derwent Valley Allstars، باعث افتخار ما در صحنه بین المللی شده است. تیم زیر 16 سال سطح 1 آنها، 'Royalty'، یک مدال نقره را از The Summit در فلوریدا به خانه آورد. این دستاورد کار سخت و اراده ورزشکاران و مربیان آنها، ارین مان و جاز نیوتن، تحت هدایت اشلی سووربی را برجسته می کند.

جویس شاو حکایتی طنز آمیز و تکان دهنده را در منحنی یادگیری به اشتراک می گذارد و به ما یادآوری می کند که زندگی پر از درس های غیرمنتظره است. داستان او از پیمایش سیستم یک طرفه گیتسهد و ملاقات با غریبه های مهربان، دوستی جامعه ما را برجسته می کند.

در Consett، Caroline of Derwent Candles شمع های سازگار با محیط زیست را دست ساز می کند. تعهد او به کیفیت و پایداری در هر محصول می درخشد. با استفاده از مواد محلی، کارولین شمع های معطر و اخلاقی ایجاد می کند.

گالری شیشه ای هنر باستانی شیشه های رنگی را حفظ می کند. این گالری که توسط مارالین و رون اوکیف تأسیس شده و اکنون توسط بریجت هیوز و تیم اوکیف اداره می شود، آثاری نفیس تولید می کند. تعهد آنها به حفظ تکنیک های سنتی و در عین حال پذیرفتن نوآوری، این صنعت را زنده نگه می دارد.

Lorraine Weightman با روایت خود از یک شب بیرون رفتن در The Turf ما را به سفری نوستالژیک می برد. لورن با تماشای “First Dates Band” و یادآوری روزهای رقصیدن خود، لذت موسیقی و رقص را به تصویر می کشد و قدرت موسیقی در گرد هم آوردن مردم را به ما یادآوری می کند.

رادنی بریتون، آهنگر نسل دوم بلک‌هیل، همچنان به ساختن میراثی از صنعتگری ادامه می‌دهد. مهارت‌های او که از طریق سال‌ها تجربه و آموزش تقویت شده است، به میراث غنی فلزکاری در زمینه ما کمک می‌کند. حمایت رادنی از آهنگر همکار استوارت موران، که اخیراً در مسابقات بین المللی برنده شده است، روحیه همکاری این هنر را برجسته می کند.

ماراتن استخر باورنکردنی 111 ساعته کالین پیلچر و مارک موری گواهی بر استقامت، حمایت جامعه و دوستی است. دستاورد آنها، که کمک مالی برای امور خیریه جمع آوری کرد، مایه افتخار Consett است. لحظه ای که آنها در محاصره خانواده و دوستان خود رکورد را شکستند، به عنوان یک رویداد برجسته در جامعه به یاد خواهند ماند.

در مجله Consett ما به قدرت روزنامه نگاری محلی برای گرد هم آوردن جامعه ما اعتقاد داریم. این بدون حمایت سازمان‌هایی مانند Consett in Focus و کسب‌وکارهای محلی خارق‌العاده که با ما تبلیغات می‌کنند، امکان‌پذیر نخواهد بود. ورودی آنها به ما اجازه می دهد تا به شما اطلاع دهیم و الهام بخش باشیم و جامعه ای قوی تر و مرتبط تر را تقویت کنیم.

با قدردانی و سپاس،

بری کرخام، مارکو السی، فایرفلای نیو مدیا و همه کسانی که بیش از یک دهه تلاش خود را برای تحقق این ماهنامه رایگان اختصاص داده اند.

PS داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارید یا می خواهید کسب و کار محلی خود را تبلیغ کنید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم! مشارکت های شما به برجسته کردن بهترین Consett و حمایت از جامعه پر جنب و جوش ما کمک می کند. بیایید با هم رشد کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید