نکات: آیا خودروسازان می توانند از تسلا پیشی بگیرند؟ – آخرین خبرها


منتشر شده در 7 مارس 2018

نوآوری واقعی، طراحی هماهنگ و تعهد به پیشرفت. اورجینال با خطوط راه راه آمریکایی.

مارس 2018 چند نویسنده AMERICAN SRIPE. عکس تسلا

شاخص آمریکن استریپ (ASI 7): تسلا مدل X a 7 از 7.

کمتر شرکتی در تاریخ صنعت خودروسازی انقلابی خوانده شده است. در واقع، امروزه اکثر شرکت‌ها به جای ایجاد انقلاب در راهپیمایی بی‌پایان به سوی سود بهتر، «تکامل» را انتخاب می‌کنند.

سپس تسلا وجود دارد: یک گوسفند سیاه یا یک اسب شاخدار، بسته به اینکه در آن شب با چه کسی شام می‌خورید. خودروسازان برجسته، شرکت ایلان ماسک را شرکتی می‌خوانند که بر اساس وعده‌های شکست خورده، کوچک‌تر از آن برای موفقیت و حتی بی‌کیفیت بنا شده است. به نظر می رسد که استراحت کردن بر روی مزه های شما طعم روز این خودروسازان است … زیرا اکنون آنها عقب هستند … وااااااااااااااد عقب هستند. اکنون با عرضه تسلا مدل 3 (با یک کلید RFID به سبک کارت اعتباری، خلبان خودکار و طراحی داخلی خوب) در نمای عقب و شیب به سمت تولید (نه بدون مشکل)، اتاق‌های هیئت مدیره مستقر واقعاً در وحشت هستند. . این در محصولات تحقیق و توسعه آنها، سرعت های وعده داده شده به بازار و چالش حفظ “ارزش برند” خود در دوره تسلا مشهود است. ماسک و نوآوری های تیمش دنیای خودرو را متحول کرده است و ارزش برند را از نظر نوآوری، کیفیت و لذت تعریف می کند. نه روی سینک با ویژگی‌های جالب، «به‌روزرسانی‌های نیمه چرخه»، طراحی داخلی/خارجی عمومی و پیشرانه سوخت فسیلی. بدون یک ماشین پرنده عالی، ایمن و کارآمد، خودروسازان بزرگ با سهامداران ناراحت و اتاق هیئت مدیره در حال تغییر مواجه خواهند شد، اگر به بادهای در حال تغییر توجهی نکنند که نیاز به تنظیم بادبان هایشان دارد. لطفا دوباره ماشین ها را عالی بسازید!

بیایید نگاهی دقیق تر به مناطقی که تسلا در آنها مزیت دارد، بیندازیم:

فناوری خودروسازی:

تبلت به عنوان داشبورد و برای سادگی طراحی شده است. تسلا باید به تغییر عادات مصرف‌کنندگان، با حرکت عظیم به سمت دستگاه‌های قابل حمل (به لطف اپل آی‌پاد!) توجه کرده باشد و تصمیم گرفته آن را در خودروی خود اعمال کند. اگر به تاریخچه ناوبری داخل خودرو، کنترل‌های تنظیمات خودرو یا حتی پخش موسیقی نگاه کنید، واضح است که خودروسازان بزرگ در حال حاضر عقب مانده‌اند. در طول سال‌ها، بسیاری از فروشگاه‌های صوتی محلی و فروشگاه‌های تیونینگ، مانند مجموعه فیلم‌های Fast and Furious، از این بخش‌های تحقیق و توسعه چند میلیارد دلاری جلوتر بوده‌اند. فناوری صفحه لمسی، تقویت صدا بهتر، تنظیمات اکولایزر، ناوبری به‌روزرسانی نرم‌تر و حتی فناوری دوربین دید عقب، سال‌ها در مغازه‌های کوچک وجود داشته است، قبل از اینکه بتوانید کادر آپشن را در تویوتا، هوندا، فورد بعدی خود، یا اصل در هر خودروساز بزرگ دیگری علامت بزنید. . با کمال تعجب، استریم بلوتوث و دوربین های پارکینگ با سنسورها یک “نوآوری اخیر” برای این خودروسازان Goliath است (احتمالا هنوز در اکثر آنها استاندارد نیست). و البته، صفحه‌نمایش ساده‌شده در خودروهای تسلا همه موارد فوق را دارد… با وعده به‌روزرسانی‌های مداوم هوایی (زمان آن است که سی‌دی‌های به‌روزرسانی 500 دلاری Nav را که شرکت‌های خودروسازی تلاش کرده‌اند به ما بفروشند) کنار بگذاریم. چقدر احمقانه؟

تکنولوژی باتری الکتریکی:

AAA Roadside یک سرویس عالی برای بسیاری از مصرف کنندگان است. یکی از خدمات عالی، سرویس یا تعویض باتری در محل است. تبلیغات در تلویزیون، رادیو، بیلبوردها باعث می شود مصرف کنندگان فکر کنند که ماشین آنها می تواند سخت ترین جاده ها، صحرای صحرا یا سه فوت آب را تحمل کند. اما مراقب باشید، باتری ممکن است بدون هشدار از بین برود. از سوی دیگر، تسلا می‌تواند به‌روزرسانی‌های دقیقه‌به‌دقیقه‌ای در مورد سطوح شارژ باتری، سطوح بار و حتی محدوده کل (در رابطه با شارژ مجدد خودرو) ارائه کند. ناگفته نماند که فقط با باتری کار می کند. بدون گاز و گازوئیل و هیچ چیز دیگری. همچنین، تقریباً همه خودروها بردی بیش از 200 مایل دارند… بسیار بیشتر از میانگین رفت و آمد روزانه، و بردی که تعداد بسیار کمی از خریداران عادی با آن مشکل پیدا خواهند کرد. با عرض پوزش، یک امتیاز دیگر برای تسلا.

زیرساخت شارژ خودرو:

این احتمالاً یکی از مهمترین زمینه های نوآوری است. یا چیزی که ما آن را “عقل سلیم” می نامیم. ما یک جلسه هیئت مدیره با کارمندان برتر تسلا را تصور می کنیم. موضوع امروز یافتن و استقرار زیرساخت شارژ است. در چنین سناریویی، شرکت های مشهور آلمانی ممکن است نیاز به توقف 18 ماهه مطالعه سطوح جاده، تراکم هوا، تست لاستیک و غیره داشته باشند. شرکت های مشهور آمریکایی ممکن است این فعالیت را کمی کمتر اهمیت دهند، زیرا وانت بارها محصول نان و کره آنها هستند. بریتانیایی ها ممکن است شهرهای بزرگ را به عنوان مکان بهتری انتخاب کنند، با تاکید کمتری بر لوازم الکترونیکی قابل اعتماد و بیشتر بر کمیاب ترین صندلی های چرمی. باز هم، تسلا رویکردی هوشمندانه (و فوق‌العاده گران‌قیمت) را در جاده‌های اصلی، با توجه به محدودیت‌های برد پایین‌ترین خودروها و تصاحب املاکی که در غیر این صورت بیکار می‌مانند، در پیش گرفته است. نمونه هایی مانند نامناسب ترین (و بندرت استفاده شده) پارکینگ مگا مرکز نیوجرسی را ببینید. یا در یک غذاخوری عالی در شمال نیویورک با بهترین کوکی ها. سوپرشارژهای تسلا معمولا در مناطق مجلل و امن با دسترسی آسان به غذا، سرویس بهداشتی و موارد مشابه قرار دارند. اضطراب دامنه تنها زمانی رخ می دهد که شما عمداً سعی در آزمایش محدودیت های خود فلز داشته باشید. در غیر این صورت، اجازه دهید ماشین به شما بگوید که کجا بایستید تا سیر شوید، کشش بکشید و یک میان وعده بخورید تا ادامه دهید! تسلا خوب بازی کرد، خوب بازی کرد.

تجربه رانندگی (بدون احتساب خلبان خودکار):

جای تعجب نیست که اکثر خودروها در نهایت برای تجربه رانندگی به تنظیمات “سفارشی” تغییر می‌کنند… رسانه‌های اجتماعی همه ما را مستعد تغییر ترجیحات کرده‌اند. یک لحظه به آخرین قسمت بازی تاج و تخت می رسیم و لحظه ای دیگر در YouTube یاد می گیریم که چگونه مرغ برشته شده با پوسته اسپند عسلی درست کنیم. و البته تسلا با اتصال به تجربه زندگی مشترک، خودروهای خود را بر این اساس می‌سازد. نه تنها Teslas و EUVs (؟) نسبتاً جادار برای مسافران هستند، بسته‌های باتری نیز توزیع وزن کاملی را ارائه می‌کنند که همه به طور مساوی در پایین خودرو قرار گرفته و توزیع می‌شوند. دفعه بعد که به مسابقه NASCAR، IndyCar یا F1 رفتید، فقط از هر مهندس تیمی در مورد “پایین ترین مرکز ثقل” سوال کنید. به آن یک سیستم تعلیق بادی با پنج تنظیمات (چون دو یا سه گزینه کافی نیست)، فرمان عالی (از نرم تا اسپرت) و چیزی که شبیه یک میلیونیم گشتاور به نظر می رسد (تخمین بسیار تقریبی!) را اضافه کنید. اکنون اولین طعم زندگی جتسون ها را چشیده اید. توجه: رانندگی با تسلا در هر تونل می تواند احساس کند که خلبان جنگ ستارگان هستید که برای رفتن به جنگ آماده می شود. این واقعا یک تجربه شگفت انگیز است. یک بار دیگر، می توانید این موضوع Ultimate Driving را کنار بگذارید.

تناسب و تکمیل:

خودروسازان می توانند کیفیت را با عباراتی تعریف کنند که اکثر مردم آن را درک نمی کنند. در این صورت عبارت «شکاف در پنل» به ذهن خطور می کند. درست است که تسلا در طول تاریخ شکاف های بزرگ تری بین پانل درها، قطعات تزئینی و قطعات تزئینی داشته است. اما اینکه بگوییم این برای صنعت خودروسازی مناسب نیست، اغراق بزرگی خواهد بود. اگر نه، کمی بالاتر از حد. ما خودروهایی از خودروسازان بزرگ داشته ایم که درآمدهای میلیونی خود را (مشابه موضوع McD میلیون برگر) به عنوان مهر کیفیت نشان می دهند. ما التماس می کنیم که تفاوت داشته باشیم. خودروسازان در مقیاس کوچک بهتر و بدتر از همتایان “عظیم” خود عمل کردند که نشان دهنده همبستگی نادقیق است. استفاده تسلا از قطعات Diamler برای قطعات الکترونیکی، سیستم تعلیق و عناصر ساختاری، حرکتی نبوغ آمیز برای استفاده از قطعات شناخته شده و اثبات شده برای قطعاتی است که خودروسازان کوچکتر معمولاً آن را دشوار می دانند (شرکت هایی مانند استون مارتین حتی تا همین اواخر با مشکل مواجه بودند). طراحی داخلی مدرن، صندلی‌های واقعاً حماسی و قطعات سفارشی به اندازه‌ای خوب انجام شده است که هیچ گونه خش و جغجغه‌ای که می‌تواند شما را دیوانه کند، تجربه نکنید. صندلی‌ها، حتی برای رانندگی‌های طولانی، خوب و راحت هستند، به جز عدم وجود کنسول مرکزی در پیکربندی شش صندلی (که بعداً تسلا آن را برطرف کرد). Fit & Finish یک دستاورد واقعا بزرگ برای تسلا است، با توجه به اینکه یک SUV آلمانی در ناوگان ما در هوای بسیار سرد غوغا می کند. تسلا در این بخش امتیاز بالاتری از میانگین کسب می کند (مخصوصاً با توجه به اینکه موتور یا اگزوز پر سر و صدایی برای پنهان کردن صدای فرود/پایان ندارند).

خلبان خودکار:

به طور جدی مردم، AutoPilot به طور جدی شگفت انگیز است. هم باربری و هم تفریحی. همگی در یک زمان. در آزمایش‌کننده مدل X، چندین سفر طولانی در سراسر غرب میانه (منطقه شیکاگو) به شمال شرقی و حتی تا دریاچه‌های بزرگ در نیویورک انجام دادیم. اتوپایلوت برای آن دسته از حرکات کششی طولانی و تنهایی که می تواند حتی کافئین ترین راننده ها را هم احساس تنبلی کند بسیار مفید بود. و فقط AP 1 (نسل اول) بود. ما حتی نمی توانیم تصور کنیم که AP 2 در طول زمان چقدر بهتر خواهد شد. خنده دار است که خودروسازان بزرگ در حال حاضر قطعات و قطعاتی از این فناوری را دارند… اما تصمیم گرفته اند در تلاش برای به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن هزینه های تحقیق و توسعه، سرعت عرضه را کاهش دهند. AutoPilot ترکیبی از هشدار خروج از خط، کروز کنترل راداری (برای اولین بار در سدان های لوکس آلمانی چندین دهه پیش یافت شد) و فرمان برقی، همه در بسته ای که فقط کار می کند. اگر این خودرو لوگوی اپل روی آن بود، چیزی از آن فکر نمی کردیم. تنها زمانی که AutoPilot تلاش کرد تا از سفر ما عقب نماند، طوفان های برفی ورودی بود و زمانی که خط کشی های خطوط به آرامی با کارگران جاده تغییر کرد. در غیر این صورت، مطمئن، راحت و کاملاً ضروری بود تا یک سفر طولانی لذت بخش تر شود. تسلا همچنان وعده به روز رسانی برای بهبود را با استفاده از سیستم به روز رسانی داخلی تلفن همراه می دهد. باور نکردنی.

طراحی کلی (AmericanStripeIndex ASI 7):

در زندگی روزمره، شبکه های اجتماعی و نیازهای شخصی همیشه حول تعادل بین «شاخص به من نگاه کن»، کیفیت محصول و رضایت شخصی می رقصند. زمانی که صحبت از نگاه مصرف کنندگان به تقریباً هر محصولی می شود، همیشه ترکیبی از هر سه وجود دارد. بنابراین، شاخص راه راه آمریکا (ASI 7) برای مطابقت با هدف خودروساز طراحی شده است، نه اولویت تیم ما. توجه: بهترین امتیاز قابل دستیابی 7 (هفت) از 7 است. بازاریابی تسلا معیار ما با تأکید بر رضایت شخصی، نوآوری و عنصر “به من نگاه کن” فقط در موارد خاص است، زیرا به ندرت از یک دوز قوی لذت می بریم (مانند یک لیوان شراب کمیاب). تستر مدل X درهای قو را به سبک بال مرغان نشان داد. و در هنگام استفاده واقعا جلب توجه می کنند. این یک نوع توجه خاص است، شبیه به احساسی که یک پیشخدمت در را به روی شما در یک رستوران خوب باز می کند، یا احساسی که ممکن است هنگام امتحان کردن یک کت و شلوار سفارشی به شما دست دهد. خاص، با هدف و ساخته شده با ظرافت. بنابراین درها در این مورد به گونه ای طراحی شده اند که مدل X را هم به یک راننده روزانه و هم به یک لیموزین آخر هفته لوکس تبدیل کند. مدل S دارای دستگیره‌های درهای بازشوی منحصربه‌فرد برای جلوه‌ای بی‌صداتر اما مشابه است. بنابراین، در شاخص خط راه آمریکا (ASI)، تسلا مدل X امتیاز 7 از حداکثر 7 را کسب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید