در اینجا 5 کار برتر در هرشی و لبنان، PA – اخبار فوری آورده شده است


منتشر شده در 20 فوریه 2019

5 کار برتر در هرشی، PA و لبنان، PA. آیا می دانستید که هرشی فقط نام یک تخته شکلات نیست، بلکه یک شهر واقعی است؟ و شما می توانید بولونیای لبنانی معروف، شهر بعدی را پیدا کنید!

چند شرکت کننده AMERICAN SRIPE


هر ماجراجویی نیاز به یک نقطه شروع دارد، توصیه ما در اینجا…

HERSHEY / لبنان بهترین انتخاب مکان برای پرس و جو:

هرشی پی.آ

هتل کلاریون – شرق لبنان هرشی
625 کوئنتین جاده، لبنان PA (در جاده اصلی)
برای رزرو تماس بگیرید: +1-717-273-6771
رزرو آنلاین: www.ClarionHotelHershey.com

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 6.4 از 7! (عالی)
ایده آل برای: خانواده ها، گروه ها، گروه های ورزشی، اوقات فراغت، شبانه روزی، مناطق لبنان و هرشی
امکانات ویژه: Wi-Fi (رایگان!)، سوئیت های خانوادگی و تجاری، رستوران های داخل و اطراف، صبحانه داغ با وافل (رایگان!)، استخر روباز، پارکینگ (رایگان!)
نمای کلی Wi-Fi: سریع (2-10 مگابیت در ثانیه)، رایگان
رتبه بندی مکان: در جاده اصلی (RT-72)، مرکز رستوران ها، بیمارستان ها و سایر مشاغل محلی، بسیار امن
طبقه بندی تخت Goldilocks: وسط جاده (نه خیلی سفت، نه خیلی نرم)، سه ورق
American Stripe Snapshot: Central Pennsylvania مکانی باورنکردنی با تاریخی منحصر به فرد است. و این هتل در فاصله رانندگی با بیشتر آن قرار دارد. هتل کلاریون در نزدیکی خروجی هرشی به سمت پنسیلوانیا Turnpike، ساختمان زیبایی است. برج اصلی آن از آجر و بتون ساخته شده است که سال ها پیش توسط مردم لبنان به نشانه اتحاد و توسعه ساخته شده است. PA لبنان به خاطر بولونیای معروفش شهرت جهانی دارد… بنابراین اگر در این منطقه هستید باید امتحان کنید. پس از آن، به پارک هرشی بروید، یک تور اتوبوسی در هرشی داشته باشید، یا فقط از دنیای شگفت انگیز شکلات هرشی لذت ببرید… سرگرم کننده ترین چیزی که تا به حال در مورد شکلات (با خوردن آن) “یادگیری” کرده ایم. بهترین هتل در نزدیکی هرشی و شهرستان لبنان!


5 کاری که باید انجام دهید:

شماره 1) هرشی پارک
100 Hersheypark Dr, Hershey, PA 17033
www.hersheypark.com

Hersheypark® در اصل توسط Milton S. Hershey به عنوان یک منطقه تفریحی برای کارکنان کارخانه شکلات Hershey ایجاد شد. امروز، پارک موضوعی مناسب برای خانواده پذیرای مهمانان از سراسر جهان است تا از هرشی پارک شاد در تمام طول سال لذت ببرند! آنها میزبان 4 فصل رویداد هستند.

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 7 از 7! (عالی)
American Stripe Quick Take: این مقصد در سرتاسر جهان برای خانواده ها و افراد در هر سنی که می خواهند هیجان 14 ترن هوایی منحصر به فرد، بیش از 70 پارک سواری، یک پارک آبی وسیع و ZooAmerica را تجربه کنند، محبوب است. ما یک کار “شیرین” انجام داده ایم که افکار خود را به شما ارائه می دهیم! در تابستان، این مکان باورنکردنی مملو از جمعیت است، اما حتی در طول سال شلوغ است. ما سعی کردیم در یک روز کامل سرگرم کننده چمدان خود را جمع کنیم، اما با این همه سواری در پارک، فقط وقت نداشتیم از هر سواری، جاذبه، غذا لذت ببریم و هنوز کمی برای یک ترن هوایی وقت داشته باشیم! شخصیت‌های دلپذیری با تم شکلاتی و سواری‌هایی از سطح کودک نوپا تا افراد جویای هیجان، از جمله زیر لیوانی‌های چوبی Wildcat. خدا را به خاطر پارک آبی شکر کنید، اما آماده باشید که “مایو خود را خیس کنید” زیرا سرسره های بزرگی نیز برای امتحان کردن وجود دارد! کی می تونی ما رو برگردونی؟!


#2) دنیای شکلات هرشی
101 شکلات جهانی، هرشی، PA 17033
www.hersheys.com
همه این هیجان را در HERSHEY’S CHOCOLATE WORLD در Hershey، PA ببینید، بو کنید، لمس کنید، بسازید و البته بچشید. ورود رایگان است، به عنوان جاذبه تور شکلات! تجربیات دیگر نیز به عنوان بخشی از بسته موجود است.

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 7 از 7! (عالی)
American Stripe Quick Take: تا آنجا که ما می دانیم، در هیچ جای دیگری نمی توانید شکلات هرشی خود را بسازید…و درست جلوی چشمانتان درست شدن آن را تماشا کنید! نه تنها این، این مکان بهشتی برای دوستداران شکلات و کسانی است که کمی تاریخ را دوست دارند. ما از تمام تجربیات از جمله مزه کردن شکلات، گشت در کارخانه چرخ دستی، ساخت نوار خود، فیلم شکلات چهار بعدی و تور شکلات استفاده کردیم. این به راحتی یک تجربه خانوادگی سرگرم کننده و همچنین یادگیری در مورد کار فوق العاده تاثیرگذار شرکت شکلات هرشی به عنوان یک کل ایجاد می کند.


شماره 3) Tanger Outlets در لنکستر و هرشی
46 اوتلت اسکوئر، هرشی، PA 17033
https://tangeroutlet.com/hershey
311 Stanley K. Tanger Blvd, Lancaster, PA 17602
https://www.tangeroutlet.com/lancaster

از AZ (Areopostale به Zales) با قیمت های خروجی خرید کنید! خرید کنید و پول نقدی را که برای تفریح ​​باقی مانده است دریافت کنید. از قبل برنامه ریزی کنید و فروشگاه های مورد علاقه خود را قبل از خرید (یا پارک) پیدا کنید. حتماً هنگام ورود به خدمات خریدار سری بزنید تا کتاب قرمز کوچک پس‌اندازهای بزرگ خود را تحویل بگیرید و درباره راه‌های متعددی که می‌توانید بهترین استفاده را از تجربه خرید تانگر خود ببرید بیشتر بدانید. فروشگاه ها امروز از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز هستند

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 6.5 از 7! (عالی)
برداشتی سریع از American Stripe: ما از اینکه نه یک، بلکه دو فروشگاه خرده‌فروشی در آن نزدیکی داریم، کاملاً هیجان‌زده بودیم. فروشگاه‌ها کتاب‌های کوپن را برای خریداران باهوش و همچنین بهترین قیمت و برخی از معروف‌ترین مارک‌ها ارائه می‌دهند. ما تحت تاثیر وسعت و تمیزی مراکز خرید قرار گرفتیم. معاملات در مجموعه عظیم فروشگاه ها نیز بسیار خوب بود!


#4) املاک و شراب سازی Mount Hope – نمایشگاه رنسانس پنسیلوانیا
2775 Lebanon Road, Manheim, P 17545
Mount Hope Estate and Winery، تأسیساتی در تمام طول سال و محل استقرار میخانه Swashbuckler Brew Pub، پنسیلوانیا Renaissance Faire، Celtic Fling، Theater in the Mansion و دیگر تولیدات فصلی، در سرگرمی‌های منحصر به فرد و تجربه‌های آشپزی تخصص دارد. این سایت 35 هکتاری یک دهکده الیزابتی را با عیاشی های لباس، 22 آشپزخانه سلطنتی، 13 صحنه چشمگیر، بیش از 90 نمایش روزانه، باغ های آراسته، صنعتگران، و شراب ها و عرقیات برنده جایزه بازسازی می کند.

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 6 از 7! (خوب)
American Stripe Quick Take: Mount Hope Estate & Winery خانه نمایشگاه رنسانس پنسیلوانیا در اواخر تابستان است، اما رویدادهایی در طول سال برگزار می‌شود. ما در یکی از رویدادهای بهاری شرکت کردیم که در آن غذاهای عالی را چشیدیم، از محیط زیبا لذت بردیم و شرابی را که ارائه می‌دادند امتحان کردیم. به طور کلی این یک تجربه خوب و یک توقف خوب در نزدیکی هتل ما، هتل Clarion در لبنان، PA بود.


شماره 5) سرزمین عجایب هلندی
2249 لینکلن بزرگراه شرقی، لنکستر، PA 17602
www.dutchwonderland.com

سرزمین عجایب هلندی یک پارک موضوعی در پنسیلوانیا است که برای خانواده هایی با کودکان خردسال طراحی شده است. سرزمین عجایب هلندی با بیش از 35 سواری و جاذبه‌های سرگرم‌کننده، منطقه بازی آبی تالاب دوک و سرگرمی‌های زنده، چیزهای سرگرم‌کننده زیادی برای دیدن و انجام دادن ارائه می‌دهد.

رتبه بندی American Stripe Index™ (ASI 7): 6.8 از 7! (عالی)
American Stripe Quick Take: این ایستگاه عالی برای تعطیلات خانوادگی است. سرزمین عجایب هلندی با استفاده از وسایل بازی کودکان، سواری در آب و یادگیری، یکی از بهترین پارک های موضوعی برای کودکان است. این پارک از سال 1963 باز شده و در حال رشد است. و ما درک می کنیم که چرا. ما آن را به شدت برای خانواده هایی که با فرزندان کوچک بزرگ می شوند توصیه می کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید