هفته سیاه؟ فروشگاه هایی برای صرفه جویی در مشتریان در این جمعه سیاه و دوشنبه سایبری – آخرین اخبار


ارسال شده در 26 نوامبر 2018

این روز شکرگزاری، خریداران تعطیلات بیش از هر زمان دیگری پس انداز خواهند کرد… و برای روزهایی بیشتر از آنچه که ما به یاد داریم. خرده فروشان برخی از بهترین معاملات کل هفته را ارائه می کنند، همانطور که ما آن را هفته سیاه می نامیم، تا فروش خود را در سه ماهه آخر سال افزایش دهند.

با توجه به Adobe Analytics، حتی در هنگام خرید آنلاین، خریداران بیشتری از فروشگاه ها بازدید می کنند. فروش روز پنجشنبه به 3.65 میلیارد دلار (افزایش 28 درصدی) رسید. این ممکن است تا حدی به دلیل این واقعیت باشد که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دست به دست هم می دهند، و همچنین این واقعیت که بسیاری از خرده فروشان تصمیم گرفته اند در طول هفته شکرگزاری معاملات ارائه دهند. با پیشرفت‌های اقتصادی اخیر، خریداران بیشتر هزینه می‌کردند و به نظر می‌رسید که خرده‌فروشان برای افزایش تقاضا آمادگی بیشتری داشتند.

طبق گفته Mastercard SpendingPulse، با نزدیک شدن به Cyber ​​Monday از امروز، انتظار می رود 3 میلیارد دلار دیگر در فروش تجارت الکترونیکی به فروش برسد.

به گزارش CNET، در اینجا جزئیاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید

خرده فروشان معاملات را برای Cyber ​​Monday انتخاب کرده اند

هفته سیاه، همانطور که دفتر ما اکنون آن را می نامد، به هفته ای از روز شکرگزاری تا دوشنبه سایبری اشاره دارد … دوره هفت روزه ای که خرده فروشان، سایت های تجارت الکترونیک و خریداران معمولاً برخی از بزرگترین فروش های سال را مشاهده می کنند. با افزایش تلفن‌های همراه، خرید آنلاین، تحویل در یک روز و معاملات تمام هفته، خریداران از تجربه‌ای روان‌تر در این محیط خرید معمولاً پر هیجان لذت می‌برند.

با کمال تعجب، بلک فرایدی در مکان هایی مانند کانادا و هند در سطح بین المللی گسترش یافته است. شرکت های بین المللی با کمک خریداران، این بازارهای جدید را در معرض جشنواره خرید معروف به جمعه سیاه قرار می دهند تا فروش را افزایش دهند. نشانه های اولیه تاکنون نتایج مثبتی را نشان می دهد. خرید در چین معمولاً در روز مجردها کمی زودتر شروع می شود، اما شتاب رو به رشد جمعه سیاه (یا هفته سیاه) ممکن است به چین نیز سرایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید